سمنان

مسابقات دوومیدانی و دوچرخه‌سواری بانوان در سمنان برگزار می‌شود

مسابقات دوومیدانی و دوچرخه‌سواری بانوان در سمنان برگزار می‌شود

امیر نجم، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در سمنان اظهار کرد: مسابقات دوومیدانی و دوچرخه‌سواری ویژه بانوان به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در سمنان، روز جمعه، بیستم خردادماه، ساعت ۱۰ صبح ویژه بانوان در پارک سیمرغ- مرکز آموزش شهروندی شهرداری سمنان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۳۴۱۱۷۲ داخلی ۲۲۰ و شماره همراه ۰۹۱۲۵۳۱۵۶۶۰ از ساعت هشت تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه ظهر امروز تماس بگیرند.

نجم اظهار کرد: زنان نیمی از اعضای جامعه را تشکیل می‌دهند و نقش‌های مادری و همسری نیز دارند و سلامت آنها باید جدی گرفته شود.

مسابقات دوومیدانی و دوچرخه‌سواری بانوان در سمنان برگزار می‌شود

وی تصریح کرد: گام‌های اساسی در راه توسعه ورزش باید بین بانوان تأثیرگذار برداشته شود تا در سایه توسعه سلامت زنان، خانواده‌ها نیز به سمت آرامش و آسودگی و شادابی سوق داده شوند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان اظهار کرد: این مسابقات به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و با مشارکت هیأت ورزش‌های سه‌گانه شهرستان سمنان و باشگاه دوچرخه‌سواری بانوان رکاب‌زنان پیشرو برگزار می‌شود؛ همراه داشتن بیمه ورزشی و دوچرخه الزامی است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا