بین الملل

مقام حماس: ارتش اسرائیل از نازی‌های قاتل تشکیل شده است

مقام حماس: ارتش اسرائیل از نازی‌های قاتل تشکیل شده است

به گزارش گروه بین‌الملل یولن، «حسام بدران»، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین تأکید کرد که رژیم موقت صهیونیستی در پی این است که جوانان فلسطینی از مقاومت دور شوند.

پایگاه خبری فلسطین الان به نقل از بدران گزارش داد، نسل جدید فلسطین پیرامون گزینه مقاومت گرد هم جمع شده است؛ زیرا هوشیار بوده و از واقعیت رخدادهای کنونی در کرانه باختری آگاه است.

وی با بیان اینکه وضعیت قبل از عملیات «شمشیر قدس» مانند بعد از آن نیست، تصریح کرد، نسل کنونی بر اساس شیوه مقاومت رشد کرده و تحت تأثیر آن قرار گرفته است.

این مقام حماس با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی با کمک تشکیلات خودگردان فلسطین، برای برچیدن وضعیت مقاومت در کرانه باختری تلاش می کند، خاطر نشان کرد، تمام تلاشها برای نابودی مقاومت در کرانه باختری به شکست منتهی شد.

بدران با اشاره به اینکه مردم فلسطین به طرح صلح ادعایی اسلو هیچ باوری ندارند، بلکه به مقاومت و رهبران آن اعتماد دارد، تأکید کرد: «به نسل کنونی می‌گوییم که نقش خود را دست کم نگیرید؛ اسرائیل پس از مقاومت در کرانه باختری، با سردرگمی واقعی دست و پنجه نرم می‌کند

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک حکومت عادی نیست، بلکه یک باند است و ارتش آن نیز متشکل از قاتلان نازی است، حمله عناصر این رژیم به مراسم تشییع جنازه شهدا را نوعی تروریسم و ​​قلمداد کرد.

انتهای پیام/خ


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا