بین الملل

می‌گساری باز هم کار دست محافظان بایدن داد

می‌گساری باز هم کار دست محافظان بایدن داد

به گزارش گروه بین‌الملل یولن، دو نفر از کارکنان سرویس مخفی که وظیفه حفاظت از «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا در سفر او به کره جنوبی را داشته‌اند به دلیل منازعه در حال مستی به آمریکا بازگردانده شدند.

یک سخنگوی سرویس مخفی آمریکا گفته منازعه این دو نفر در خارج از ساعات مأموریت کاری صورت گرفته اما رفتار آنها احتمالاٌ تخلف محسوب می‌شود.

یک مقام پلیس کره جنوبی گفته این دو نفر در نزدیکی هتل محل اقامت جو بایدن در کره جنوبی با راننده تاکسی وارد مشاجره شده‌اند.

این دو مأمور قبل از سفر بایدن به کره جنوبی در سئول مستقر شده بودند. رسانه‌های آمریکا اشاره‌ای به هویت آنها نکرده‌اند اما گفته‌اند که از آنها خواسته شده به واشنگتن برگردند.

نیروهای سرویس مخفی آمریکا بارها در گذشته خبرساز شده‌اند. در یکی از مشهورترین موارد، سال ۲۰۱۲ افشاگری‌های رسانه‌ها از رسوایی‌های اخلاقی و جنسی مأموران امنیتی باراک اوباما در چندین کشور از جمله برزیل و کلمبیا اخراج ۱۲ نفر از آنها را به همراه داشت.

جو بایدن روز جمعه وارد سئول شد تا سفر آسیایی پنج روزه خودش را آغاز کند. بایدن قرار است روز یکشنبه به توکیو سفر کرده و در آنجا با سران استرالیا، هند و ژاپن دیدار کند.

انتهای پیام/

 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا