سلامت

وزیر بهداشت: ۱۲۰۰ نیروی بهداشتی و درمانی خراسان رضوی در دهه پایانی ماه صفر خدمت می‌کنند

وزیر بهداشت: ۱۲۰۰ نیروی بهداشتی و درمانی خراسان رضوی در دهه پایانی ماه صفر خدمت می‌کنند

به گزارش یولن، دکتر بهرام عین‌اللهی روز شنبه در حاشیه بازدید از ایستگاه سلامت روستای ابرش در کیلومتری ۶۰ کیلومتری جاده نیشابور به مشهد در جمع خبرنگاران افزود:خادمان حوزه سلامت در تمامی مسیرهای منتهی به مشهد حضور دارند اما به جهت آن که تردد اکثر زائران پیاده از جاده نیشابور است در این مسیر ایستگاه‌ها، تجهیزات و نیروهای بیشتری داریم.

وی ادامه داد: در دهه پایانی ماه صفر امسال تدابیر ویژه‌ای برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به زائران پیاده رضوی با مشارکت تمامی خادمان حوزه سلامت در سطح کشور اندیشیده شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خدای منان را شاکریم که در مسیر زائران پیاده رضوی هستیم، زائرانی که از تمامی گروه‌های سنی به‌ویژه نوجوانان و جوانان هستند و این حضور میلیونی جمعیت عاشق و دلداده امام رضا(ع) را یک حماسه بزرگ می‌دانیم.

عین‌اللهی افزود: باعث افتخار است که در مسیر سلامت زائران پیاده امام رضا(ع) خدمات‌رسانی می‌کنیم و در این خصوص تدابیر بسیارخوبی در موضوعات بهداشتی، دارویی، درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: امسال تدابیر ویژه‌ای برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به زائران پیاده رضوی در دهه پایانی ماه صفر با مشارکت تمامی خادمان حوزه سلامت در سطح کشور و با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان دانشگاه میزبان صورت پذیرفته است و امیدواریم که تمامی این خدمات موجب رضایت حق‌تعالی و امام رضا(ع) واقع شود.

به گزارش یولن، وزیر بهداشت به همراه دکتر کیانی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ایستگاه سلامت روستای ابرش در جاده نیشابور به مشهد بازدید کردند.

در این بازدید دکتر عین‌الهی ضمن بررسی آخرین وضعیت ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، دارویی و اورژانسی در یادمان شهدای دفاع مقدس حضور پیدا کرد و با قرائت فاتحه نام و یاد شهدا را گرامی داشت.
ایستگاه سلامت ابرش در کیلومتر ۶۰ کیلومتری جاده نیشابور به مشهد واقع شده است و در آن نیروهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد و جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خدمات مختلف حوزه سلامت را  ارائه می دهند.

بازدید از سوله پیش ساخته در بخش مُلک آباد شهرستان مشهد به منظور اطلاع از روند تجهیز این سوله برای استقرار پایگاه اورژانس از جمله برنامه های امروز بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه ۲۸ شهریور ماه نیز به منظور بررسی آخرین وضعیت خدمت‌رسانی به زائران بارگاه منور رضوی در دهه پایانی ماه صفر وارد مشهد شد و از موکبهای سلامت، مرکز خدمات جامع سلامت و اورژانس در بخش مُلک آباد شهرستان مشهد بازدید کرد.

وزیر بهداشت از موکبهای سلامت و پایگاه اورژانس در نیشابور بازدید کرد

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا