سمنان

۱۰۰ درصد اقامتگاه‌های استان سمنان استفاده شد

۱۰۰ درصد اقامتگاه‌های استان سمنان استفاده شد

به گزارش یولن از سمنان به نقل از استانداری سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان گفت: ۶۵ مرکز اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر، ۲۵ پایگاه هلال‌احمر و ۳۴ مجتمع جاده‌ای بین‌راهی به مسافران در استان خدمت ارائه کردند.

استاندار سمنان گفت: بالغ بر یک هزار و ۲۶۰ دستگاه اتوبوس به‌صورت شبانه‌روزی در ایام نوروز در استان سمنان تردد کردند.

وی عنوان کرد: دهیاری‌های مسیر جاده اصلی تهران- مشهد، ۷۰ وسیله نقلیه بخش خصوصی را با چراغ گردان از ۲۰ شب تا چهار صبح در مسیر برای آرام‌سازی ترافیک مستقر کردند.

استاندار سمنان گفت: هشت میلیون و ۶۶۳ هزار تردد در استان سمنان تاکنون در ایام نوروز ۱۴۰۱ به ثبت رسیده که ۹۱۷ هزار تردد در مسیرهای اصلی بوده و نسبت به سال گذشته میزان ترددها در راه‌های استان ۵۷.۶ درصد و نسبت به سال ۹۸ نیز ۲۳ درصد افزایش داشته است.

هاشمی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد اقامتگاه‌های استان در ایام نوروز ۱۴۰۱ استفاده شده است، افزود: ۲۳۴ هزار و ۸۲۴ نفر مسافر در ۲۰۰ مدرسه استان سمنان در ایام نوروز اسکان داده شدند و ۳۱۵ نفر گردشگر خارجی نیز از اماکن و مراکز گردشگری استان سمنان بازدید کردند.

وی بیان کرد: دو شهر و ۴۰ روستاهای هدف گردشگری با ۱۱۲ واحد بوم‌گردی استان سمنان در ایام نوروز ۱۴۰۱ در اختیار مسافران و گردشگران قرار گرفت.

استاندار سمنان ضمن تقدیر از تمام دست‌اندرکاران ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور و استان، گفت: برای همراهان افرادی که خانواده آنها در ایام نوروز در استان دچار حادثه شده و در بیمارستان هستند، نزدیک‌ترین مدرسه برای اسکان در اختیار قرار گرفت.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا