کرمان

آبرسانی به ۶۶۹ روستای کرمان با خط اعتباری ویژه تأمین آب توسط بسیج و قرارگاه خاتم

آبرسانی به ۶۶۹ روستای کرمان با خط اعتباری ویژه تأمین آب توسط بسیج و قرارگاه خاتم

به گزارش یولن از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، قرارگاه استانی آبرسانی به روستاهای استان امروز با حضور  زینی‌وند استاندار کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان، موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری، مدیران عامل آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب استان و جمعی دیگر از مسئولان در محل دفتر استاندار کرمان برگزار شد.

در این نشست ضمن ارائه گزارش آب و فاضلاب، سپاه و قرارگاه خاتم‌الانبیاء، رصد و پایش پروژه‌های آبرسانی به ۶۶۹ روستای استان کرمان انجام گرفت و مشکلات و موانع پیش‌روی احصاء و برای تسهیل در این امر تصمیم‌گیری شد. 

با مصوبه این نشست و ابلاغ به تمام فرمانداران، بخشداران و دهیاران، تمام توان این مجموعه‌ها جهت هماهنگی با کارگروه‌های مربوطه به کار گرفته می‌شود و جلسات متناظر قرارگاه آبرسانی در شهرستان‌ها نیز تشکیل و بر اجرای پروژه‌ها تسریع خواهد شد. 

همچنین با تاکید استاندار کرمان، کارخانه‌های تولید لوله پلی‌اتیلن استان ملزم به تامین نیاز پروژه‌های آبرسانی روستاهای استان شدند. 

آبرسانی به ۶۶۹ روستای استان کرمان با بیش از ۲۰۰ هزار نفر سکنه با خط اعتباری ویژه تامین آب برای روستاهای سراسر کشور توسط بسیج سازندگی و قرارگاه خاتم‌الانبیاء به عنوان معین و با هماهنگی آب و فاضلاب اجرایی می‌شود. 

انتهای پیام/۳۳۸۸


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا