بین الملل

آتش‌سوزی مرگبار در کره جنوبی

آتش‌سوزی مرگبار در کره جنوبی

به گزارش گروه بین‌الملل یولن، آتش‌نشانی و پلیس محلی کره جنوبی اعلام کردند که امروز (پنجشنبه) در یک حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان اداری در شهر «دایگو» کره جنوبی دست‌کم هفت نفر کشته و ۳۵ نفر دیگر زخمی شدند.

روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت» گزارش کرد، «شین جوهان» یکی از مسئولان سازمان آتش نشانی دایگو گفت که دهها آتش نشان و خودرو برای خاموش کردن آتش مستقر شدند که حدود ساعت ۱۰:۵۵ صبح به وقت محلی در طبقه دوم یک ساختمان اداری هفت طبقه در نزدیکی دادگاه منطقه ای شهر شروع شد.

طبق گفته مقام‌های محلی، مرگ هفت نفر تا کنون تأیید شده و ۳۵ نفر دیگر با جراحات در بیمارستان بستری شده اند که حال ۹ نفر از آنها وخیم است.

رسانه‌های کره جنوبی عکس‌هایی را منتشر کردند که به گفته آن‌ها از شاهدان دریافت شده بود که نشان می‌دهد دود از ساختمان در «بئومئو دانگ»، یک منطقه تجاری ثروتمند در دایگو، که چهارمین شهر بزرگ کره جنوبی و خانه بیش از ۲.۶ میلیون نفر است، بیرون می‌آید.

بر اساس این گزارش، مسئولان در حال بررسی علت آتش سوزی هستند. پلیس کلان شهر دایگو فوراً تأیید نکرد که آیا احتمال حریق عمدی وجود دارد یا خیر. تاکنون جزئیات بیشتری درباره این حادثه منتشر نشده است.

انتهای پیام/ص


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا