سمنان

آخرین اخبار انتصابات در استان سمنان

آخرین اخبار انتصابات در استان سمنان

به گزارش یولن از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این استان اظهار کرد: به‌منظور تحقق رشد اقتصادی تعیین‌شده برای استان، با اقدامات مناسب و از طریق راهکار افزایش بهره‌وری اقدام می‌کنیم.

وی گفت: تولیدکنندگان استان سمنان نباید دغدغه‌ای در خصوص تأمین نقدینگی و سرمایه در گردش در راستای تقویت تولید خود داشته باشند.

 

استاندار سمنان با اشاره به چهار انتصاب جدید در سطح مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان در روز گذشته، افزود: تاکنون ۷۶ نفر از مدیران اجرایی، ستادی، فرماندار، بخشدار و سایر موارد در استان منتصب و برخی نیز در پست‌های مسؤولیتی خود ابقا شدند.

هاشمی ادامه داد: تا روز و ساعتی که در استان سمنان و در پست‌های مسؤولیتی قرار داریم، باید با روحیه جهادی و انقلابی نسبت به خدمتگزاری به مردم اهتمام داشته باشیم.

وی تاکید کرد: تلاش داریم تا پایان سال تمام پرونده‌های موجود در بانک‌های عامل استان سمنان بررسی و برای پرداخت تسهیلات تعیین تکلیف شوند.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: در سال آینده نیز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با برگزاری مستمر جلسات و در راستای حمایت از تولید باقدرت ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا