کهگیلویه و بویراحمد

آخرین خبرها از بازگشایی مدارس در کهگیلویه و بویراحمد/ تعطیلی مدارس چرام و دهدشت موقتی است

به گزارش یولن از یاسوج،دکتر محمدمهدی بانشی در خصوص آخرین وضعیت بازگشایی مدارس گفت: با توجه به اینکه آموزش پایه هر کشوری بوده و در  کشور هم تلاش می‌شود آموزش‌ها با کیفیت برگزار شود لذا سیاست ما بازگشایی مدارس است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بازگشایی مدارس نیازمند  یکسری تمهیداتی است از جمله اینکه دانش‌آموزان، معلمان و خانواده‌ها، کارکنان و رانندگان سرویس واکسیناسیون را انجام داده باشند و مدارس هم شرایط لازم برای اجرای پروتکل‌ها را فراهم و نظارت لازم هم صورت گیرد.

وی بیان کرد: در مجموع بازگشایی مدارس منوط به دستورالعمل ستاد ملی کرونا است و هر دستورالعملی که ستاد مصوب کند قابل اجرا است که نحوه اجرای آن توسط روابط عمومی آموزش و پرورش که قبلا با سیستم بهداشت هماهنگ کرده انجام می‌شود.

این مسئول بیان کرد: به منظور یکنواختی در دستورالعمل‌های بازگشایی مدارس دستورالعمل‌های طرح شده توسط روابط عمومی آموزش و پرورش کشور و استان‌ها ملاک نظر است.

بانشی ادامه داد: با توجه به وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌ها، مدارس چرام و کهگیلویه را به صورت موقت تعطیل کردیم اما ادامه فعالیت منوط به دستورالعمل کشوری است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به کمبود تراکم، آموزش در روستا حضوری است اما در شهرها، که جمعیت دانش‌آموزی بالا است مدارس به صورت شیفت‌بندی ترکیبی از حضوزی و مجازی است که توسط آموزش و پرورش به اطلاع معلمان، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها رسانده می‌شود که توصیه می‌شود مردم به این مورد توجه داشته باشند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا