اجتماعی

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ از بارش برف و باران در محورهای ۱۸ استان تا انسداد ۶ مسیر

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی یولن در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، زنجان، قزوین، قم ، مازندران ، مرکزی، همدان و کردستان جریان دارد.

 وی از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اصفهان، تهران، لرستان ، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان اشاره و بیان داشت: تردد روان در محورهای مواصلاتی کشور در جریان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از انسداد محور زنجان_ طارم، هندیجان_ دیلم،محور جدید هشتگرد _طالقان ، آزادراه تهران-شمال و محور کرج_ چالوس و همچنین سروآباد_ پاوه خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به افرادی که قصد سفر در جاده‌ها را دارند توصیه کرد حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته و از سیستم گرمایشی خودرو و سالم بودن برف‌پاک‌کن اطمینان حاصل کنند.

وی خاطرنشان کرد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب از جمله الزامات رانندگی در این شرایط است.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا