البرز

آدم‌ربای سابقه دار در مهرشهر کرج دستگیر شد

آدم‌ربای سابقه دار در مهرشهر کرج دستگیر شد

به گزارش یولن از کرج، محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده آدم ربایی شخصی ۴۸ ساله در شهر کرج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که شخصی ۴۸ ساله به دلیل نامعلومی توسط اشخاصی ناشناس ربوده و به محلی نامعلوم منتقل شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: در ادامه با انجام اقدامات فنی اطلاعاتی از سوی کارآگاهان، محل نگهداری فرد ربوده شده در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه ضمن آزادسازی نامبرده از واحد مسکونی محبوس شده در آن، یک نفر نیز که به عنوان نگهبان در آنجا گمارده شده بود دستگیر شد.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه تحقیقات، کارآگاهان با شناسایی عامل اصلی آدم ربایی، پس از چندین شبانه روز اقدام اطلاعاتی-پلیسی نامبرده را در تور اطلاعاتی خود گرفتار و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در منطقه فاز ۴ مهرشهر دستگیر کردند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به سوابق گسترده متهم در سرقت و اقدامات شرورانه، تصریح کرد: متهم انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلاف مالی و شخصی عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان خادم مردم در ایام تعطیل نیز برای ایجاد آرامش و امنیت شهروندان در حال خدمت به مردم است.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا