البرز

آزادی ۵۰ زندانی بدهکار مالی در شب‌های قدر

آزادی ۵۰ زندانی بدهکار مالی در شب‌های قدر

به گزارش یولن از کرج، علی چهارمحالی، مدیر کل زندان‌های استان البرز،صبح امروز طی نشستی با اصحاب رسانه که با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) همراه بود، گفت: طی اقدامات صورت گرفته از سوی انجمن حمایت از زندانیان و‌ کمک خیرین ۵۰ نفر از بدهکاران مالی و‌ جرائم غیرعمد از زندان‌های البرز آزاد خواهند شد.

وی افزود: بدهی این بدهکاران بیش از ۳۰ میلیارد ریال بوده که پس از تخفیف شکات، اعسار و آورده زندانیان مبلغی بیش از ۱۳ میلیارد ریال از منابع ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ستاد دیه و مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های البرز جهت آزادی این مددجویان پرداخت شده است.

مدیر کل زندان‌های استان البرز اظهار کرد: در مرحله نخست ۸ زندانی بدهکار از زندان آزاد شدند و ۴۲ مددجوی دیگر هم تا شبهای قدر آزاد می‌شوند.

در ادامه این نشست مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان البرز، با اشاره به مشارکت این ستاد در امر آزادسازی زندانیان، گفت: بدهی مالی ۳۰ نفر از مددجویانی که در ماه مبارک رمضان از زندان‌های استان آزاد می‌شوند توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تامین شده است.

محمد مهدی پورسلیمانی افزود: برای آزادی این زندانیان مبلغ ۶۷۵ میلیون تومان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تخصیص داده شد.

انتهای پیام/ج/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا