سمنان

آغاز ثبت‌نام نخستین رویداد «استان‌آپ» در سمنان

به گزارش یولن از شاهرود، محسن نظری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در سالن جلسات پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود از آغاز ثبت‌نام نخستین رویداد «استان‌آپ» در این استان خبر داد و اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذار موضوع اصلی این رویداد است.

وی گفت: این رویداد با اعلام فراخوان عمومی و ثبت‌نام تیم‌ها در سامانه جامع انجام شده و پس از پایش اولیه و برگزاری کلاس‌های آموزشی غیرحضوری و حضوری، اختتامیه برگزار می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان با بیان اینکه، این «استان‌آپ» برای نخستین بار در این استان رقم می‌خورد، افزود: این برنامه با مشارکت صندوق پژوهش و نوآوری استان سمنان و کشور برگزار می‌شود.

نظری با اشاره به مشکلات متعدد استان سمنان در بخش معدن، آب و انرژی، بیان کرد: ما ایده‌هایی برای رفع مشکل و چالش آب و در معدن ایده‌های فناورانه و مبتنی بر بازار و فرآوری معدنی داریم و فرصت خوبی برای استان است تا اکوسیستم هم‌افزایی و جذب سرمایه و ایده‌های پخته را داشته باشیم.

وی با دعوت از دانشگاهیان، دانشجویان و ایده‌پردازان و مراکز دانش‌بنیان استان سمنان برای شرکت در این «استان‌آپ» گفت: کشاورزی هوشمند، صنایع معدنی، آب و انرژی خورشیدی و بادی در استان سمنان به‌طور ویژه موردتوجه است و باید از ظرفیت استارت‌آپ‌ها استفاده شده و به این رویداد جذب شوند.

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان با اشاره به فعالیت ۲۰۰ شرکت در حوزه‌های آی‌تی استان، گفت: در پارک علم و فناوری استان در زمینه ارتباطات و اطلاعات شرکت‌های مختلفی فعالیت دارند که به مرحله عرصه ایده و محصول رسیدند و استان آپ می‌تواند زمینه سرمایه‌گذاری را برای آنان فراهم کند.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا