سمنان

آمادگی ستاد مدیریت بحران با توجه به شرایط جوی استان سمنان

آمادگی ستاد مدیریت بحران با توجه به شرایط جوی استان سمنان

به گزارش یولن از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان امشب در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان که در سالن جلسات یادگار امام(ره) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از تلاش و کوشش شبانه‌روزی تمامی دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی و مردم میهمان‌نواز استان سمنان که تلاش می‌کنند تا خدمات بهتر و مناسب‌تری به مسافران و زائران هم‌وطن ارائه شود، تشکر می‌کنم.

وی افزود: با توجه به وضع شرایط جوی کشور و استان سمنان، ستاد مدیریت بحران به‌منظور خدمات‌رسانی سریع و به‌موقع در آمادگی کامل باشد.

استاندار سمنان گفت: در حوزه اسکان مسافران، اقدامات خوبی در این استان به انجام رسیده که از دست‌اندرکاران تشکر و قدردانی می‌کنم.

هاشمی بیان کرد: در حال حاضر مهم‌ترین اولویت مسؤولان استان سمنان، صیانت از جان مسافران در ایام نوروز است.

وی عنوان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه و تصادف برای مسافران در طول محورهای مواصلاتی استان سمنان، همراهان بیماران حادثه‌دیده اسکان داده می‌شوند.

استاندار سمنان اضافه کرد: فرمانداران استان، جلسات شورای ترافیک را به‌صورت منسجم و منظم برگزار کنند و نکات لازم را متذکر شوند.

هاشمی تصریح کرد: لازم است تا نظارت بر مجتمع‌های بین‌راهی افزایش یابد تا مسافران در حوزه‌های مختلف به‌خصوص سوخت‌رسانی با مشکلی مواجه نشوند.

وی ادامه داد: لازم است تا شهرداری‌های استان سمنان با همکاری شرکت توزیع نیروی برق، نسبت به تأمین روشنایی مناطق کم‌نور در شهرهای استان اقدام کنند تا مشکلی برای مسافران و مردم ایجاد نشود.

استاندار سمنان گفت: لازم است در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌ویژه در ایام نوروز نظارت‌ها افزایش یابد تا با کمک و همراهی مردم و مسافران شاهد پیک جدید کرونا در این استان نباشیم.‌

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا