بین الملل

آمادگی وزارت خارجه برای کمک به توانمندسازی شرکت های دانش بنیان

آمادگی وزارت خارجه برای کمک به توانمندسازی شرکت های دانش بنیان

به گزارش گروه سیاست خارجی یولن، «مهدی صفری» معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار بر لزوم استمرار همکاری ها برای حمایت از فعالیت های شرکت های دانش بنیان تاکید شد.

مهدی صفری در این نشست که امروز (دوشنبه)  با حضور جمعی از مدیران معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در محل معاونت علمی و فناوری برگزار شد، ضمن اشاره به اقدامات وزارت امور خارجه در معرفی و حمایت از فعالیت بخش های دانش بنیان کشورمان، آمادگی کامل وزارت امور خارجه را برای هرگونه کمک به توانمندسازی شرکت های دانش بنیان، صدور محصولات و خدمات این شرکت ها و رفع نیازمندی های آنها اعلام و پیشنهاد کرد که کمیته مشترکی  برای رایزنی و همکاری مستمر تشکیل تا امور مربوط به شرکت های دانش بنیان در قالب این کمیته پیگیری شود.

ستاری نیز ضمن ابراز خرسندی از همکاری نزدیک وزارت امور خارجه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از تشکیل کمیته همکاری مشترک در این زمینه استقبال کرد و اهتمام بخشیدن به امور علمی و فناوری کشور و تلاش برای کمک به پیشرفت شرکت های دانش بنیان که طی سال های اخیر خدمات ارزنده ای به کشور ارائه کرده اند را از راههای اعتلای کشور خواند. 

وی همچنین به پیشرفتهای به دست آمده طی سالهای اخیر اشاره و تاکید کرد که وزارت امور خارجه و سفارتخانه های کشورمان می توانند نقش مهمی در کمک به توسعه  شرکت های دانش بنیان داشته باشند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا