کرمانشاه

آموزش مهارت به ۷۱۰۰ سرباز وظیفه کرمانشاه

علی‌اکبر والی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در کرمانشاه با اشاره به آغاز فاز سوم این طرح در استان، گفت: اجرای این طرح در قالب تفاهم‌نامه فی مابین ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی، با هدف آموزش و توانمندسازی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در سطوح بدو خدمت، حین خدمت و پس از خدمت منعقد شده است.

وی با اشاره به لزوم مهارت‌آموزی به سربازان، گفت: سربازان پس از سپری کردن دوران خدمت، وارد مرحله جدیدی از زندگی می‌شوند که طبیعتا فراگیری آموزه‌های حوزه اشتغال و مهارت‌های زندگی در حین خدمت تا حد زیادی می‌تواند در انتخاب مسیر صحیح در حوزه‌های یاد شده برای آن‌ها راه‌گشا باشد.

معاون آموزش و کارآفرینی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه با اشاره به همکاری و همراهی بسیار خوب اداره کل ورزش و جوانان در استان در اجرای این طرح، گفت: در هفت ماهه امسال، ۷ هزار و ۱۰۱ نفر از کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان درقالب این طرح، از آموزش مهارت‌های زندگی و مهارت عمومی اشتغال بهره‌مند شدند.

وی افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۳۶۰ نفر از آموزشگاه رزم مقدماتی شهدا نزسا کرمانشاه، یک هزار و ۲۶۶ نفر از آموزشگاه رزم مقدماتی شهید ثابت‌خواه گیلان غرب و تعداد ۳ هزار و ۴۷۵ نفر نیز متعلق به مرکز آموزش مرزبانی شهید رجایی ناجا هستند.

انتهای پیام/پ


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا