یزد

آِیت الله مدرسی: تامین مسکن مهمترین مطالبه مردم از دولت انقلابی است

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، آیت الله سیدمحمد کاظم مدرسی در نشست شورای اداری استان یزد با گرامیداشت روز ۱۳ آبان اظهار کرد: برای مدیریت در هر رویدادی و مسئله ای به ویژه در جامعه توحیدی باید مدیران با هم تعامل داشته باشند و با انسجام و وحدت برای مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش و همت باید این باشد که حضور مردمی در هر عرصه‌ای حفظ شود افزود: مردم پایه انقلاب هستند و این قدرتی که در نظام داریم به برکت مردم است و باید مردم را دریابیم و در ابعاد گوناگون نیز به حضور آن ها بپردازیم.

آیت الله مدرسی با بیان اینکه مدیران باید سبقه دینی خود را نیز بروز دهند عنوان کرد: مدیران زیردست و مجموعه نیروهای سازمانی نیز اهل و خانواده مدیران هستند و باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند و با پالایش اطرافیان نسبت به رفع ضعف های احتمالی با بهره گیری از تجربیات گذشته بکوشند.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد که ما همیشه دستمان دراز باشد و استقلال نداشته باشیم ادامه داد: نظر قرآن اینگونه است که بر صراط مستقیم حرکت کنیم و جامعه را خدایی کنیم و نگاه به کشورهای بیگانه که به نوعی در ارتباط با دشمان هستند نداشته باشیم.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با تاکید بر اینکه باید برای پیشبرد نظام اسلامی به علم علما و کار کارآفرینان توجه داشته باشیم تصریح کرد: از موضوعات مهم استان تامین آب است که باید مورد توجه باشد زیرا هزینه های تامین امنیت از جیب مردم می رود و این امنیت برای خط اب وجود ندارد.

وی با بیان اینکه همه ما بیش از گذشته مسئولیم و مجلس و دولت و شوراها و قوه قضائیه انقلابی را داریم اظهار داشت: امروز اگر نتوانیم لذت دولت انقلابی و جهادی را به مردم بچشانیم بعید است که دیگر چنین فرصتی به دست بیاید.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با تاکید بر مدیریت جهادی در ارائه خدمت به مردم افزود: در گذشته همه بخش ها مدیر جهادی نداشتیم اما امروز که شرایط متفاوتی را می بینیم و همه مدیران جهادی در راس امور هستند به خدمات رسانی به مردم به طور ویژه توجه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص خانواده و مسکن عنوان کرد: دولت توجه ویژه به این موضوع داشته باشد و دغدغه مردم در این زمینه را رفع کند تا دغدغه مقام معظم رهبری هم در مورد این موضوع مهم رفع شود.

انتهای پیام/ص


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا