سبک زندگی

آیا زنان واقعا بیشتر جذب مردان پولدار می‌شوند؟

آیا زنان واقعا بیشتر جذب مردان پولدار می‌شوند؟

گروه یولن زندگی- زنان تحصیل‌کرده با وضعیت مالی خوب نیز توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند، اما تاثیر این موارد در جذب شدن آنها توسط مردان کمتر است.

محققان با بررسی ۱.۸ میلیون پروفایل از ۲۴ کشور مختلف به این نتیجه رسیدند که موضوع تمایل زنان به مردان پولدار در سرتاسر دنیا صحت دارد. دکتر اندرو توماس، روانشناس از دانشگاه سوانسی کشور ولز می‌گوید: «بسیاری از مردم دوست دارند باور کنند که این موضوع تنها یک کلیشه است. اما با بررسی مطالعاتی که قدمت آنها به دهه ۱۹۸۰ بازمی‌گردد و بررسی تمامی فرهنگ‌ها درمی‌یابیم که این موضوع که زنان جذب مردان ثروتمند می‌شوند یک واقعیت است.»

آیا زنان واقعا بیشتر جذب مردان پولدار می‌شوند؟

مطالعه او مردان را بر اساس درآمد، تحصیلات و مشاغل و پاسخ‌هایی که در پلتفرم‌ های دوستیابی دریافت کرده بودند رتبه‌بندی کرد. نتایج نشان داد بالاترین سطح از توانایی اکتساب منابع، اعم از تحصیلات و ثروت، پاسخ‌هایی را که مردان دریافت کردند، ۲۵۵ درصد افزایش داد. این رقم برای زنان ۱۰۳ درصد بود.

دکتر توماس معتقد است اینترنت هر دو جنس زن و مرد را به سمتی سوق می‌دهد که ثروتمندتر به نظر برسند یا برای جذب یک معشوق مناسب‌تر باشند.

پیش از این نیز مطالعات نشان داده بود زنان اگر دریابند کیف پول مردی حجیم‌تر است، او را جذاب‌تر می‌یابند، در حالی که برای مردان جذابیت ظاهری زنان بااهمیت‌تر است.

آیا زنان واقعا بیشتر جذب مردان پولدار می‌شوند؟

همواره این تصور وجود داشته است که زن‌ها به دلیل احساس نیاز به منابع بیشتر برای سرمایه‌گذاری روی خود و فرزندانشان باید نسبت به مقدار پولی که مرد به دست می‌آورد حساسیت بیشتری داشته باشند، در حالی که مردان به خاطر احساس نیاز به یک همسر بارور، به ظاهر زیبا و جوان‌تر زنان اهمیت می‌دهند. از آنجایی که باروری در زنان در اواسط دهه بیست سالگی به اوج خود می‌رسد، مردان عموما جفت‌هایی در این محدوده سنی را ترجیح می‌دهند و علاوه بر این، ویژگی‌های ظاهری زنانه نیز در انتخاب آنها موثر است.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا