بین الملل

آیت الله عیسی قاسم:ایستادگی دربرابر سازش با اسرائیل وظیفه سنگین هر مسلمانی است

آیت الله عیسی قاسم:ایستادگی دربرابر سازش با اسرائیل وظیفه سنگین هر مسلمانی است

به گزارش گروه بین الملل یولن، مراسم بزرگداشت یازدهمین سالروز آغاز انقلاب ۱۴ فوریه مردم بحرین شامگاه امروز(۲۴ بهمن) در سالن اجتماعات مؤسسه امام صادق(ع) شهر قم برگزار شد و  آیت الله عیسی قاسم، رهبر معنوی انقلاب بحرین هم در آن سخنرانی کرد.

به گزارش کانال تلگرامی یونیوز، آیت الله عیسی قاسم در این سخنرانی خود تاکید کرد: هر مسلمان غیرتمندی در بحرین و غیر بحرین از کشورهای اسلامی و غیر اسلامی  وظیفه سنگینی را برای ایستادن در برابر سیاست ظالمانه‌ای دارد که می‌خواهد ما را به شرایطی سوق دهد که بخشی از اسرائیل باشیم.

وی افزود: هدف رژیم صهیونیستی از استقرار یک افسر ارشد ارتش خود در بحرین این است که تحرکات استعماری و متجاوزانه خود را از بحرین مدیریت کند و دستورات خود را مستقیما صادر کند. با این حساب دیگر چه مانده تا بدانیم که کشورمان کاملا به اشغال درآمده است؟

رهبر معنوی انقلاب بحرین همچنین خواستار پیشبرد مقتدرانه جنبش انقلابی توسط ملت بحرین به شکلی یکپارچه و متحدانه شد و گفت: این انقلاب، حساب منافع واحد و حال و سرنوشت مشترک است و اگر اتحاد در کار خیر و حق باشد، راه نجات و برون رفت از بحران است؛ اما متحد شدن بر سر کار شر و باطل هلاکت و فساد بزرگ بی حد و مرز است.

شیخ عیسی قاسم با بیان اینکه ایمان خاستگاه و نقطه شروع زندگی شرافتمندانه و عادلانه‌ای است که همگان را خوشبخت می‌کند، گفت: اگر هم میهنان می‌خواهند بر مشکلات کشور غلبه کنند باید متحد شوند و تلاش‌هایشان را در مسیر ایجاد راه حل یکپارچه کنند آن هم پس از اینکه  راه حل را پیدا کردند و توانستند به خوبی با آن تعامل کنند.

او افزود: ما با دور اندیشی، بصیرت و آگاهی ​​و در راه دین و در راه رضای خدا در مبارزه برای احیای حق هستیم.

انتهای پیام/.

 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا