قم

آینده‌ای روشن در انتظار ورزش‌های رزمی قم است

علی یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم،‌ اظهار کرد: بعد از افتتاح نخستین خانه اختصاصی ورزش‌های رزمی به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در هفته دفاع مقدس، فضا و شرایط بسیار خوبی برای برگزاری منظم رقابت‌های مختلف رزمی در قم فراهم شده و نوید آینده‌ای روشن در ورزش رزمی قم را می‌دهم.

وی در ادامه از برگزاری دوره مربیگری تئوری درجه دو خبر داد و اضافه کرد: این دوره مربیگری در چهار روز پایانی مهر ماه در هر دو بخش آقایان و بانوان به شکل آنلاین و توسط فدراسیون برگزار می‌شود و از جمله شرایط و مدارک مورد نیاز برای حضور و ثبت‌نام در آن داشتن حداقل ۲۳ سال تمام است.

رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم افزود: همچنین علاقمندان به حضور در این دوره باید نسبت به ارائه تصویر شناسنامه، کارت ملی و کارت پایان خدمت یا گواهی اشتغال به تحصیل، حکم مربیگری درجه سه که سه سال از آن گذشته باشد، کارت بیمه ورزشی سال ۱۳۹۹ قابل صدور و دریافت از سایت فدراسیون پزشکی ورزشی و کارت عضویت فدراسیون اقدام کنند.

وی افزود: پس از تشکیل شورای فنی هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم و تصمیم‌گیری راجع به مسابقات انتخابی استان، انتخاب مربی، زمان تمرینات و مسائلی در این خصوص، رقابت بخش بانوان در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان رشته مسابقات کیک‌بوکسینگ به عنوان پیکارهای قهرمانی قم برگزار شد.

یزدی ابراز کرد: سپس برای برگزاری رقابت‌های رده نونهالان پسر در خانه رزمی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه‌ریزی شد تا رزمی‌کاران ۹ تا ۱۲ سال برای کسب عناوین برتر اوزان ۲۳، ۲۶، ۲۹، ۳۲، ۳۵، ۳۸، ۴۱، ۴۴، ۴۷، ۵۰ و به اضافه ۵۰ کیلوگرم روز جمعه ۲۳ مهر ماه به میدان رفته و برترین‌ها مشخص شدند.

وی با اشاره به یک انتصاب در ورزش رزمی قم، عنوان کرد: به پیشنهاد مسؤول گروه کیک بوکسینگ IMAO کشور و بر اساس حکمی از سوی علی یزدی رئیس هیات رزمی قم، محمد یزدان‌پرست به عنوان مسؤول این گروه در استان قم تا پایان سال ۱۴۰۰ منصوب شد، در حالی که وی سال گذشته نیز مسؤولیت این گروه را بر عهده داشت.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا