سمنان

اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه ویژه کودک و نوجوان در سمنان

اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه ویژه کودک و نوجوان در سمنان

نبی‌الله خدابخشی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در سمنان اظهار کرد: با ۸۰ عنوان برنامه در قالب فعالیت عمومی در فضای مجازی شامل قصه‌گویی، شعرخوانی، روخوانی و معرفی کتاب، نشریه‌نگاری، نمایش فیلم و… در دهه فجر همراه مردم استان سمنان خواهیم بود.

وی بیان کرد: ۲۲ برنامه در قالب بازدید مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از تمام مراکز استان، دیدارها و نشست‌های تخصصی نمایندگان شهرستان‌ها و مدیرکل استان ترتیب داده شده و در مجموع، بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه برای دهه فجر در استان سمنان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان با اشاره به برنامه‌های شاخص کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر استان سمنان در راستای شعار محوری «جشن ملی ۱۴۰۰» اظهار کرد: نشست «جستاری در قصه‌های ملی و مذهبی» در فضای مجازی با حضور مربیان، اعضای نوجوان و عموم علاقه‌مندان به هنر قصه‌گویی و در راستای سلسله نشست‌های تخصصی انجمن قصه‌گویی برگزار شد.

خدابخشی بیان کرد: برنامه «۱۰ شب، ۱۰ قصه» هم از ۱۲ تا ۲۲ بهمن در فضای مجازی و به شکل لایو زنده با دعوت از قصه‌گویان برتر کشور در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: ویژه‌برنامه «روزهای روشنی» با حضور اعضای انجمن شاعران نوجوان و با محوریت نشست تخصصی آفرینش شعر انقلاب و گفتمان انقلاب با نوجوانان در مجتمع سمنان، دامغان و میامی با حضور اعضای نوجوان برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان تصریح کرد: این نشست به‌صورت حضوری و مجازی با اعضای نوجوان و با دعوت از کارشناس حوزه صورت گرفت و گفت‌وگو پیرامون انقلاب اسلامی انجام شد.

خدابخشی افزود: برنامه «لبخند انار»، ۲۱ بهمن در فضای مجازی با حضور اعضای انجمن نویسندگان نوجوان و در قالب نشست تخصصی انجمن ادبی داستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد:‌ نشست «به نام وطن» هم ۲۱ بهمن با مشارکت اعضای انجمن شاعران نوجوان در قالب عصر شعر با رویکرد شعرخوانی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان تصریح کرد: اجرای رایگان نمایش عروسکی «خرگوش باهوش» از دیگر برنامه‌هایی است که ابتدا ۱۳ بهمن اجرا شد و ۱۸ بهمن در مجتمع کانون با حضور اعضای مراکز و دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و به همت انجمن هنرهای نمایشی کانون اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا