البرز

اجرای طرح کنترل مبدا-مقصد ناوگان حمل و نقل عمومی در البرز

اجرای طرح کنترل مبدا-مقصد ناوگان حمل و نقل عمومی در البرز

به گزارش یولن از کرج، میثم قدمی، معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: براساس برنامه ابلاغ شده از سوی دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به استان‌های کشور، ادارات‌کل ماموریت دارند با انجام اقدامات پیشگیرانه با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط از جمله پلیس‌راه بستر مناسب برای سفرهای ایمن را فراهم کرده تا مردم با خیالی آسوده سفرهای نوروزی را آغاز کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات انجام شده برای تحقق این هدف اجرای طرح یک روزه کنترل مبدا- مقصد ناوگان حمل و نقل عمومی است، افزود: اجرای این طرح به صورت نمادین همزمان با سراسر کشور امروز، یکشنبه، ۲۲ اسفند در البرز آغاز شده است.

قدمی تصریح کرد: این طرح با محوریت پایش و کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای و با هدف ارتقای ایمنی سفرها درحال اجراست و در واقع یک ‌پیش‌آمادگی برای استقبال از سفرهای نوروزی است.

 وی با اشاره به اینکه کلیه پرسنل ادارات راهداری استان البرز در این طرح مشارکت دارند، گفت: این نیروها در قالب گشت‌های راهداری و ترابری با حضور در پایانه‌ها، جاده‌ها و پاسگاه‌های پلیس‌راه کنترل و نظارت‌های لازم را انجام می‌دهند.

این مقام مسؤول بیان کرد: اکیپ‌های گشت‌زنی در هفت شهرستان استان مستقر هستند و ضمن اطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی به کاربران جاده‌ای، نسبت به کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی و تکمیل چک لیست‌های نظارتی مربوطه اقدام می‌کنند.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پایان با آروزی سفری خوش برای مسافران نوروزی لازمه سفری ایمن و مطمئن را رعایت نکات ایمنی عنوان کرد و گفت: امیدواریم با  رعایت قوانین و احترام به حقوق دیگران، شاهد کمترین سوانح رانندگی در جاده‌های البرز باشیم.

انتهای پیام/ج/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا