سمنان

اجرای مانور پدافند غیر عامل و مدیریت بحران در سمنان

اجرای مانور پدافند غیر عامل و مدیریت بحران در سمنان

به گزارش یولن از سمنان، به‌منظور آمادگی بهتر و مقابله به‌هنگام در ایام تعطیلات نوروزی، مانور پدافند غیر عامل و مدیریت بحران لحظه صفر صبح امروز در پست ۲۳۰ کیلوولت سمنان اجرا شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان به همراه مدیر دفتر حراست و دبیر کمیته مدیریت بحران و پدافند غیر عامل این شرکت با حضور در مرکز دیسپاچینگ فوق توزیع استان، دستور آغاز مانور لحظه صفر با سناریوی آتش‌سوزی ترانس جریان یکی از خطوط ۶۳ کیلوولت در پست ۲۳۰ کیلوولت سمنان را صادر کردند.

این مانور، طی تماس‌هایی با مرکز آتش‌نشانی و کشیک‌های شرکت تعمیرات و نگهداری تأسیسات برق، معاونت بهره‌برداری، حوزه ستادی و انبار آغاز و در ادامه با حضور تیم‌های عملیاتی در پست ۲۳۰ کیلوولت سمنان، مراحل مختلف این سناریو پیاده‌سازی شد.

در پایان این مانور، جلسه‌ای با حضور مدیرعامل و عوامل دست‌اندرکار تشکیل شد و نقاط قوت و قابل ‌بهبود این مانور مورد بررسی قرار گرفت.

طی سال‌های اخیر مانورهای متعددی همچون مانور نیروگاه سیکل ترکیبی شهید باکری، پست ۴۰۰ کیلوولت آهوان، پست ۲۳۰ کیلوولت شاهرود، پست ۲۳۰ کیلوولت گرمسار و مانورهای زلزله در شرکت برق منطقه‌ای سمنان انجام شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا