البرز

اجرای محدودیت ترافیکی در محور کرج-چالوس

اجرای محدودیت ترافیکی در محور کرج-چالوس

رضا معظمی گودرزی، رییس پلیس راه استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: طی بررسی‌های صورت گرفته و انجام برنامه ریزی های لازم مقرر شد تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روز پنجشنبه اول اردیبهشت از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه این اقدام در راستای جلوگیری از ترافیک سنگین و تسهیل در تردد شهروندان در دستورکار قرار گرفته است، ادامه داد: در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ همان روز  از کرج(میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد بصورت یک طرفه می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روزهای جمعه و شنبه دوم وسوم اردیبهشت ماه سال جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و در صورت اعلام ماموران  پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا پایان تخلیه بار ترافیکی در روزهای جمعه و شنبه دوم و سوم اردیبهشت ماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود. 

گودرزی اظهار کرد: به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان البرز با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا