سمنان

اجرای ویژه‌برنامه‌های سالگرد شهادت شهید شاطری در ۳ استان

اجرای ویژه‌برنامه‌های سالگرد شهادت شهید شاطری در ۳ استان

به گزارش یولن از سمنان، احمد ریواده، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان عصر امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت شهید شاطری که در سالن جلسات ایثار استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: از اقدامات ارزشمند و پرمحتوای ستاد مردمی مجاهدان بدون مرز برای برگزاری یادواره شهید شاطری و تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه لازم است توجه جامعه اسلامی را به جهاد تبیین و روشنگری سوق دهیم، گفت: تلاش کنیم الگوهای شاخص برای جوان امروز و نسل چهارم انقلاب معرفی شوند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بیان کرد: کارهای مردمی در انقلاب اسلامی و در همه امور از جمله در تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت اهمیت و تأثیر به‌سزایی دارد.

ریواده عنوان کرد: پرداختن به رویش‌های انقلاب اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به رویش انقلاب اسلامی مکتب حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم و مقاومت اشاره کرد.

وی با بیان اینکه سپهبد شهید حاج حسن شاطری، سردار اخلاق و شهید شاخص مقاومت است، گفت: از خصوصیات بارز شهید شاطری می‌توان یک عمر مجاهدت در عرصه‌های مختلف جهاد نظامی و حضور در دفاع مقدس در سنین نوجوانی اشاره کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های بارز شهید شاطری که در کلام سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی نیز ذکر شده این است که با رفتار خود محرومیت‌ها و مشکلات را تغییر می‌داد که به همین دلیل سردار اخلاق معرفی شد.

ریواده گفت: در سالروز شهادت شهید شاطری و شهدای مدافع حرم با عنوان فجر زینبی، از بیستم بهمن تا پایان این ماه برنامه‌های متنوعی در استان‌های سمنان، اصفهان و تهران برای پاسداشت خدمات این شهید اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا