البرز

احداث بیمارستان مهستان در اولویت‌ کاری شرکت عمران قرار بگیرد

احداث بیمارستان مهستان در اولویت‌ کاری شرکت عمران قرار بگیرد

به گزارش یولن از کرج، علی حدادی،‌ نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با مدیرعامل شرکت عمران مهستان«شهر جدید هشتگرد»، ضمن بررسی نقاط ضعف و قوت شهر، گفت: تاکید داریم در قدم اول بیمارستان شهرجدید وخدمات بهداشت و درمان در دستورکار قرار گیرد.

وی افزود: احداث سالن‌های ورزشی فاز ۷ و ۴ و اقدامات اساسی درجهت خدمت رسانی برای مردم شهرجدید مهستان در اولویت‌ بعدی شرکت عمران قرار گیرد.

نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در خصوص پروژه‌ها شهرجدید مهستان ضمن ارائه نقطه نظرات سازنده، ارائه مطلوب خدمات زیربنایی و روبنایی در این شهرها و توزیع مناسب خدمت رسانی در این مناطق شده را جهت رفاه حال مردم خواستار شد.

حدادی در ادامه اضافه کرد: شهر جدید مهستان با الگوی ساختاری و سیستمی موجود توسعه پیدا کرده و همواره ظرفیت فعالیت‌های جنبی شهری در کنار بحث سکونت شهروندان باید به طور جدی همزمان سایر پروژه‌های شهری از جمله طرح‌های مختلف زیربنایی و زیرساختی، توجه به سرانه‌های مورد نیاز شهر و بحث کیفیت ساخت و ساز و احداث پروژه‌های به صورت جهادی پیگری شود.

وی در ادامه افزود ضمن اتحاد و انسجام در شهرجدید مهستان، اظهار کرد: تمامی بخش‌های مربوط به پروژه تعیین زمان و موانع پیش رو رفع شود تا هرچه سریعتر شاهد بهره برداری آن و رفاه و آسایش شهروندان باشیم.

انتهای پیام/ج

لازم به ذکر است مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مهستان گزارش از آخرین وضعیت و اقدامات ارائه نمود .


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا