سمنان

احداث ۱۴۲ واحد کارگاهی خرد در سمنان

احداث ۱۴۲ واحد کارگاهی خرد در سمنان

محمدرضا باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در سمنان اظهار کرد: احداث ۱۴۲ واحد کارگاهی خرد به‌منظور واگذاری به متقاضیان و نیز عرضه به‌صورت واحدهای استیجاری در برنامه ۱۴۰۱ این شرکت قرار دارد.

وی افزود: مطالعات مکان‌یابی محل استقرار واحدهای کارگاهی، یکی از اقدامات کلیدی است که به توجه نیاز دارد و باید در طراحی کارگاه‌ها دقت لازم به عمل آید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: ۶۰ واحد از این واحدهای کارگاهی برای واگذاری به متقاضیان سرمایه‌گذاری با اولویت دانش‌بنیان‌ها در نظر گرفته می‌شود.

باقری تأکید کرد: هرگونه خرید و فروش شهرک‌ها و نواحی صنعتی بدون اخذ مجوز مکتوب شرکت شهرک‌های صنعتی استان و رعایت تشریفات قانونی ممنوع است.

وی تصریح کرد: واگذاری اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید با مجوز شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان باشد در غیر این‌صورت فاقد وجاهت قانونی است.

شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان دارای ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در حال بهره‌برداری و هفت هزار و ۵۷۱ هکتار اراضی در اختیار است.

این شرکت با سه هزار و ۲۹۷ قرارداد منعقده به گستره یک هزار و ۹۴۹ هکتار و بهره‌برداری از یک هزار و ۳۰۴ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۴۳ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال، زمینه اشتغال ۳۰ هزار و ۷۴۱ نفر را در استان سمنان فراهم آورده است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا