کرمان

احصاء ۴۴۰ شهید کارگر استان کرمان

احصاء ۴۴۰ شهید کارگر استان کرمان

به گزارش یولن از کرمان، سرهنگ روح‌الله نیکخواه مسؤول سازمان  بسیج کارگران و کارخانجات سپاه ثارالله امروز در نشست خبری اظهار کرد: نقش سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان کرمان احصاء مشکلات و موانع تولید و ارجاع به کمیسیون رفع موانع تولید بوده و دنبال‌کردن حل مشکلات و پیگیری رفع موانع از دستگاه‌های ذیربط است.

وی پیگیری، معرفی و برخورد با عوامل ایجاد کننده مشکلات و پشتیبانی از توسعه تولید در استان را از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج کارگری برشمرد.

مسؤول سازمان بسیج کارگری سپاه ثارالله استان کرمان افزود: بحث اشتغال‌آفرینی نیز از گذشته در دستور کار ما بوده است و به‌کارگیری جوانان متخصص در کارخانجات صنایع و معدنی پیگیری می‌شود.

نیکخواه با اشاره به فعالیت‌های نیمه دوم سال گذشته افزود: توزیع یک و نیم میلیارد تومان کمک مومنانه، برنامه‌های شیفت ایثار بالغ بر ۱۸۰۰ ساعت، حضور در کمیسیون‌های کارگری و رفع موانع تولید و مطالبه جدی برای رفع مشکلات جامعه کارگری، بازدید میدانی ۹۰ کارگاه و کارخانه از جمله آن است.

وی با اشاره به تلاش برای حمایت از تولیدات استان در کارخانجات عنوان کرد: در ابتدای ورود امسال برای اولین بار در استان کرمان شناسایی ۴۴۰ شهید کارگر را در دستور کار قرار دادیم و بعد از شناسایی و معرفی، اقدام اولیه بازدید از خانواده‌های این شهدا است.

مسؤول سازمان بسیج کارگری سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدای کارگری در استان گفت: تولید کتاب چند جلدی این شهدا را دنبال می‌کنیم و سعی داریم در نیمه اول امسال تهیه و چاپ شود.

نیکخواه بازدید میدانی از صنایع و کارخانجات و اهدای سبد کالا، شناسایی کارگران آسیب‌دیده اجتماعی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه آسیب‌های اجتماعی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی ایمنی را از دیگر برنامه‌های هفته کار و کارگر اعلام کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب/س


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا