البرز

احیای جهادسازندگی برای ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار البرز

احیای جهادسازندگی برای ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار البرز

به گزارش یولن از کرج، امیر جاویدپور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، ظهر امروز در حاشیه جلسه ویدئو‌ کنفرانس معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، گفت: هم افزایی در جهت احیای جهاد سازندگی با رویکرد رسیدگی منسجم در مناطق کمتر توسعه یافته روستایی و عشایری استان در تمامی عرصه های آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، انتظامی، خدماتی، عمرانی و همچنین برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، بهبود زندگی و احیای فرهنگ و سنت های اسلامی در همه ارکان جامعه مناطق حاشیه ای، جوامع روستایی و عشایری مدنظر دولت مردمی است که به جد در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: در احیای جهاد سازندگی و مردمی سازی امور و گسترش مدیریت جهادی در خدمات رسانی به مناطق محروم از طریق هم افزایی و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های خود جوش مردمی برنامه ریزی عملیاتی صورت می‌گیرد.

به گفته وی فعال سازی ظرفیت های مناطق مستعد، رفع فقر و گسترش عدالت و پیشرفت در عرصه‌های مختلف از نکات قابل تأملی است که می‌تواند فاصله طبقاتی موجود در جامعه را به حداقل برساند.

جاویدپور تاکید کرد: تحقق این مهم در سایه هم افزایی مدیران دستگاه های اجرایی و مشارکت تمامی آحاد جامعه به ویژه تشکل های مردم نهاد جهادی میسر می شود که امیدواریم در آینده ای نزدیک به منصه ظهور برسد.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا