کرمان

اختتامیه نخستین جشنواره سراسری «شعر سرو» در کرمان/ارسال ۱۱۰۷ اثر به دبیرخانه جشنواره

اختتامیه نخستین جشنواره سراسری «شعر سرو» در کرمان/ارسال ۱۱۰۷ اثر به دبیرخانه جشنواره

به گزارش یولن از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در اختتامیه نخستین جشنواره سراسری شعر سرو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان اظهار داشت: جای خوشحالی دارد جشنواره‌‌ای با مضمون سیره امام حسین(ع)، بزرگ پاسدار تاریخ بشری و جهان اسلام و «شهید سلیمانی» نماد پاسداری انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه یک ماموریت سپاه حوزه امنیتی و نظامی است، افزود:  چندین ماموریت تعریف شده که حفاظت و نگهداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن نیز به سپاه ابلاغ شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز داشت: ما باید به فکر پیش‌برندگی، پیش‌روندگی و به‌روزرسانی باشیم و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی این خط را برای ما نمایان و معین کرده است.

معروفی خاطرنشان کرد: ما باید شهید سلیمانی را با اندیشه زیبا و نظامات خودش از جمله نظام اعتقادی، نظام ولایی، نظام سیاسی و نظام وحدت هم در درون کشور و هم خارج کشور؛ به عنوان نظام تقریب برای جامعه  معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه نظام سیاسی شهید سلیمانی جامع‌الاطراف بود، گفت: نظام سیاسی شهید سلیمانی نظام حزب، گروه و طایفه نیست، بلکه نظام انقلاب اسلامی و امامین انقلاب در حوزه تولید قدرت نرم برای انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ما است.   

علیرضا منظری‌توکلی رئیس نخستین جشنواره سراسری شعر سرو اظهار داشت: فراخوان نخستین جشنواره شعر سرو با محوریت ولادت امام حسین(ع)، سردار سلیمانی و شعر پایداری داده شد.

وی افزود: این جشنواره در سه بخش دانش‌آموزی، دانشجویی و حرفه‌ای برگزار شد که از سراسر کشور ۵۴۹ شاعر ۱۱۰۷ اثر خود  را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

منظری‌توکلی عنوان کرد: امروز برگزیدگان این جشنواره معرفی و هدایای خود را دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید سلیمانی کرمان گفت: دلیل انتخاب اسم سرو برای این جشنواره این است که سرو نشان آزادگی و کرمان هم با سرو معروف است و همچنین سرو نماد سردار سلیمانی است.
  انتهای پیام /۸۰۰۱۸/ب


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا