سمنان

اختصاصی فارس| رئیس‌جمهور در دیدار منتشرنشده سفر استانی چه گفت؟+ عکس

به گزارش یولن از سمنان، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در سفر روز پنج‌شنبه هفته گذشته به استان سمنان، در برنامه‌های مختلفی شرکت کرد.

در یکی از این برنامه‌ها که البته به علت محدودیت‌های کرونایی، رسانه‌ها در آن حضور نداشتند، رئیس‌جمهور به دیدار آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده سابق ولی‌فقیه در استان سمنان رفت؛ اما در این دیدار چه گذشت؟

بر اساس فایل صوتی که از این دیدار به دست خبرنگار فارس رسیده، رئیس‌جمهور و نماینده سابق ولی‌فقیه در استان سمنان در این نشست درباره مسائل مهم استان سمنان گفت‌وگو می‌کنند و آیت‌الله شاهچراغی، نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری، دغدغه‌ها و خواسته‌های اساسی استان را مطرح می‌کند.

رئیس‌جمهور هم با قدردانی از خدمات آیت‌الله شاهچراغی، خدمت به مردم را اولویت اصلی و حضور در میان آحاد ملت و استان‌ها را برنامه راهبردی دولت می‌داند.

مشکلات باید در کوتاه‌مدت رفع شود

رئیس‌جمهور در دیدار با آیت‌الله شاهچراغی می‌گوید: به‌عنوان یک طلبه و به سهم خودم از شما (آیت‌الله شاهچراغی) به دلیل سال‌ها مجاهدت در کنار مردم و در استان سمنان تشکر می‌کنم و معتقدم که آثار و برکات اقدامات شما در استان باقی و جاودانه خواهد بود.

رئیسی گفت: چون شما کارهایتان را با اخلاص انجام دادید، خداوند هم کارهای با اخلاص را حفظ می‌کند. آقای استاندار از وقتی که آمدند، خوب کار کردند. من هم از دوستان دیگری می‌شنیدم که از فردای روزی که مشغول شدند، بلافاصله کارشان را شروع کردند و چند بار به شهرستان‌ها و مراکز صنعتی سر زدند.

او ادامه داد: شناخت ایشان (استاندار سمنان) نسبت به استان بسیار شناخت خوبی است.‌ در این سفر که به جاهای مختلف سرکشی می‌کنم، می‌بینم که اطلاعات ایشان و تسلطشان بر مشکلات تسلط خوبی است.

رئیس‌جمهور گفت: کسی که هنوز چند روز بیشتر نیست منصوب شده، این میزان تسلط داشته باشند نشان می‌دهد که آمده است تا در ختم مسائل و مشکلاتی که آیت‌الله شاهچراغی هم اشاره داشت، تلاش کند.‌

استان سمنان باب‌الرضا (ع) است

رئیسی خطاب به امام جمعه سابق سمنان گفت: خود جنابعالی اینجا محور انسجام و همکاری بین همه نیروهای انقلاب هستید. حمایت شما از بنده و دولت یک سرمایه است و امیدواریم هم بنده و هم آقای استاندار مشمول دعای خیرتان باشیم و هم سفر ما منشأ خیر و برکاتی برای استان باشد.

او بیان کرد: مشکلات شناسایی شده است؛ هم از طریق آقای استاندار و هم دوستان ما بررسی کردند و امیدواریم برای مدتی کوتاه، برخی مسائل را که می‌شود، سریع حل کرد و ظرف همین مدت کوتاه بتوانیم مشکلات را رفع کنیم.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: ما امیدواریم با کمک گرفتن از مردم و دعای شهیدان بتوانیم قدمی برداریم. استان سمنان باب‌الرضا (ع) و آقای استاندار خادم امام رضاست.

دولت رئیسی؛ دولت حرکت و تلاش

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری هم در این نشست می‌گوید: خدمت رئیس‌جمهور محترم، جناب آقای رئیسی خوش‌آمد عرض می‌کنم. خیلی خوش‌آمدید، بزرگواری کردید. بنده فرودگاه آمدم تا شما مجبور نباشید که اینجا بیایید.

او گفت: سفر شما مبارک و بابرکت است.‌ این دولت، دولت بابرکتی است.‌ دولت حرکت و دولت تلاش است.‌ دولتی است که مردم را خوشحال می‌کند.

خوشحالی مردم خوشحالی خداوند متعال است. همان‌طور که مردم خوشحال هستند، خداوند هم خوشحال است.‌

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: ما از دولت حمایت داریم.‌ آقای هاشمی هم استاندار خوبی است. هوشیار است و از روز معارفه کارش را شروع کرده است. باید از این مسأله هم تشکر کنم که استاندار خوش‌نامی را برای استان ما انتخاب کرده‌اید.‌

شاهچراغی بیان کرد: از ما جز دعا کاری ساخته نیست و ما دعاگو هستیم. همیشه به یاد شما هستیم، محبت‌های شما را فراموش نمی‌کنیم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا