سمنان

اختصاص اعتبار ۱۵ هزار میلیارد تومانی در سفر رئیسی به سمنان

به گزارش یولن از سرخه، سیدمحمدرضا هاشمی ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد ولی‌عصر (عج) شهرستان سرخه اظهار کرد: در سفر آیت‌الله رئیسی، به استان سمنان بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار به این استان اختصاص یافته است.

وی افزود: از این میزان چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه‌ها و ۱۱ هزار میلیارد تومان نیز به واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان اختصاص دارد.

استاندار سمنان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام فاصله‌گذاری اجتماعی درخواست من از مردم استان و به‌ویژه مردم شهرستان سرخه است.

هاشمی بیان کرد: تزریق دو دز واکسن، دلیلی بر مبتلا نشدن به کرونا نیست و همه افراد باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مدنظر قرار دهند.

وی همچنین با بیان اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ جامعه هستند، اضافه کرد: امیدواریم شرمنده خون شهدا و خانواده‌هایشان نباشیم و همه با کار و تلاش می‌توانیم ادامه‌دهنده راه شهدای والامقام باشیم.

به گزارش فارس؛ استاندار سمنان در جریان سفر به شهرستان سرخه با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و سپس به دیدار خانواده شهید دانش‌آموز سعید حسنان رفت.

بازدید از کارخانه سیم و کابل شاهین، بازدید از کارخانه کربنات سدیم، بازدید از ساختمان در حال احداث فرمانداری سرخه، دیدار صمیمانه با کارشناسان و کارمندان فرمانداری، حضور در جلسه شورای اداری شهرستان و ملاقات مردمی و دیدار صمیمانه با جمعی از مردم و نمازگزاران مسجد ولی عصر (عج) ازجمله برنامه‌های سفر استاندار سمنان به شهرستان سرخه بوده است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا