سمنان

اختصاص ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار سفر ریاست جمهوری به سمنان

اختصاص ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار سفر ریاست جمهوری به سمنان

به گزارش یولن از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در نشستی با رئیس و شورای معاونان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان که در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد، اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا در راستای تحقق رشد اقتصادی و همچنین ارتقا معیشت و اقتصاد مردم، واحدهای تولیدی راکد بیشتری را به چرخه تولید بازگردانیم.

وی افزود: سه دستگاه اجرایی صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان نقش اصلی را در تحقق رشد اقتصادی دارند.

استاندار سمنان گفت: افزایش بهره‌وری یکی دیگر از راهکارهای مؤثر در افزایش ظرفیت و تحقق رشد اقتصادی در استان است که باید در این زمینه برنامه‌ریزی صورت گیرد.

هاشمی عنوان کرد: در زمینه سفر اقدامات به‌صورت مطلوب انجام گرفت که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان نیز نقش خود را به‌خوبی ایفا کرد.

وی بیان کرد: ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی و اقتصادی به‌صورت نقدی از محل سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص‌ یافته است که مدیران باید در جهت جذب این اعتبار اهتمام ورزند.

استاندار سمنان اظهار کرد: ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی از محل اعتبارت سفر ریاست جمهوری تا امروز در چهار مرحله و به‌صورت نقد اختصاص‌یافته است.

هاشمی با بیان اینکه میانگین تورم استان سمنان از نرخ میانگین کشوری پایین‌تر است، گفت: ۱۴.۴ درصد تسهیلات رونق تولید کشور توسط بانک‌های عامل پرداخت شده و رتبه اول به استان سمنان اختصاص‌ یافته است.

وی گفت: با همت مدیران، تلاش دستگاه‌های نظارتی و تمامی دستگاه‌های متولی امر در استان سمنان، ۳۲ واحد راکد تولیدی، مجدداً راه‌اندازی شد و به چرخه تولید بازگشت.

استاندار سمنان عنوان کرد: راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد علاوه بر ایجاد فرصت اشتغال، تأمین معیشت، اقتصاد خانوار و ایجاد نشاط اجتماعی و خانواده را به همراه دارد.

هاشمی افزود: توسعه متوازن در تمامی حوزه‌ها در سرتاسر استان سمنان باید به معنای کامل محقق شود و در این راستا با اقدامات مدون و برنامه‌ریزی شده گام برمی‌داریم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا