اجتماعی

اخطار و پلمب پلیس امنیت به ۲۲ واحدصنفی متخلف/ تذکر لسانی به ۱۷۰۰ شهروند بی‌ماسک

سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی یولن از اجرای مرحله دیگری از طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته و بازدید از ۲ هزار و ۹۷۲ واحد صنفی خبر داد.

سرهنگ مرادی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در یک طرح مشترک با پایگاه های ده گانه این پلیس از واحدهای صنفی در سطح شهر تهران بازدید کردند.

وی افزود: در این طرح از ۲هزار و ۹۷۲ واحد صنفی بازدید و به ۱۵متصدی متخلف واحدهای صنفی اخطار کتبی داده شد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پلیس تهران تصریح کرد: با هماهنگی قضائی، در این طرح ۷ واحدصنفی که بدون توجه به پروتکل های بهداشتی سلامت شهروندان را به خطر انداخته بودند، پلمب شدند.

وی با بیان اینکه در این طرح به یک هزار و ۷۴۵ شهروند که بدون ماسک در این واحدهای صنفی حضور داشتند تذکر لسانی استفاده از ماسک ارائه شد، خاطرنشان کرد: پلیس همواره در اجرای پروتکل های بهداشتی پای کار است.

سرهنگ مرادی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده واحد های صنفی متخلف که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند از طریق سامانه ۱۱۰ موارد را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا