بین الملل

ادعای رسانه صهیونیستی درباره همکاری آنکارا با تل‌آویو علیه ایران

ادعای رسانه صهیونیستی درباره همکاری آنکارا با تل‌آویو علیه ایران

به گزارش گروه بین‌الملل یولن، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد، سازمان امنیت این رژیم در تلاش برای خنثی‌سازی «حمله انتقام جویانه ایران» در ترکیه است و هشدار سفر به ترکیه همچنان برقرار است.

این شبکه در ادامه ادعا کرد: «این ترس از این واقعیت ناشی می‌شود که ایرانی‌ها برای انتقام گرفتن در پاسخ به ترورهای منتسب به اسرائیل که برخی از آنها به موساد نسبت داده می‌شود، مصمم هستند. ایرانی‌ها به دلیل ناکامی در دستیابی به مقامات و شخصیت‌های ارشد اسرائیلی، در راستای هدف گرفتن گردشگران اسرائیلی در خارج کار می‌کنند».

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای خود اعلام کرد: «سرویس‌های اطلاعاتی ترکیه به اسرائیل در خنثی سازی این حمله ایران در خاک ترکیه کمک می‌کند و جنگ مغزها میان اطلاعات ترکیه و ایران برای خنثی سازی این حمله همواره در جریان است».

پس از هشدار مقامات رژیم صهیونیستی درباره سفر به ترکیه در ارتباط با ایران، آژانس‌های مسافرتی در اراضی اشغالی اعلام کردند که فروش بلیط پرواز به شهرهای ترکیه به‌طور چشمگیری در اراضی اشغالی کاهش یافته است.

همچنین شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ، در بحبوحه نگرانی از پاسخ ایران به ترور  شهید «حسن صیادخدایی» از افسران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هفته گذشته، هشدار به روز شده سفر را برای ترکیه صادر کرد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در اقدامی غیر معمول، تل‌آویو به ۱۰۰ صهیونیست پس از این‌که دستگاه امنیتی این رژیم متوجه شد که آنها هدف‌گذاری شده‌اند، به طور جداگانه در خصوص این خطر هشدار داده است و به آن‌ها گفته که به فلسطین اشغالی بازگردند (جزئیات بیشتر).

حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران روز ۹ خرداد، در دیدار با خانواده صیادخدایی با اشاره به اینکه “همه مردم ایران خواهان انتقام خون این شهید هستند” گفت: «ان‌شاءالله انتقام او را از دشمنان خواهیم گرفت.»

انتهای پیام/ص


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا