کرمانشاه

ارائه آموزش و کنترل مدارک سرویس مدارس در کرمانشاه/طرح ترافیکی همزمان با بازگشایی مدارس در کرمانشاه اجرا می‌شود 

ارائه آموزش و کنترل مدارک سرویس مدارس در کرمانشاه/طرح ترافیکی همزمان با بازگشایی مدارس در کرمانشاه اجرا می‌شود 

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار یولن کرمانشاه، در خصوص آمادگی پلیس راهور برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: ایمن سازی خیابان‌های مقابل مدارس با هماهنگی شهرداری انجام شد و ساماندهی سرویس‌های مدارس هم با هماهنگی شهرداری و آموزش و پرورش صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه از مهر ماه تراکم سفرها در معابر شهری وجود دارد در محدوده‌هایی از شهر کرمانشاه که سال گذشته طرح زوج و فرد اجرا شد دوباره طرح زوج و فرد انجام می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: طرح زوج و فرد از تقاطع جلیلی تا میدان لشگر، از میدان آزادی تا سه راهی برق و شورا و از تقاطع کارگر تا میدان فاطمی شهر کرمانشاه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح آغاز فعالیت مدارس، گفت: برنامه‌ریزی برای پوشش ترافیکی در ساعات صبحگاهی و در زمان پایان فعالیت مدارس انجام شده و طرح ویژه ترافیکی اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از همه امکانات از قبیل تجهیزات خودرویی، منابع انسانی، ظرفیت‌های سایر رده‌های انتظامی در اجرای این طرح استفاده می‌شود و اولویت با مدارسی است که بیشتر در حاشیه معابر قرار دارند.

وی با بیان اینکه سال گذشته حادثه‌ای در معابر درون شهری برای دانش آموزان رخ نداد، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها سرویس‌هایی که برای دانش‌آموزان انتخاب می‌کنند را به لحاظ وضعیت راننده، فنی خودرو و مدارک بررسی کنند.

حیدری ادامه داد: مدارس بانک اطلاعاتی سرویس مدارس را در اختیار پلیس راهور قرار دادند تا آموزش رانندگان سرویس مدارس و کنترل مدارک آن‌ها انجام شود.

وی تأکید کرد: حین آغاز فعالیت مدارس و سرویس دانش‌آموزان، در طول مسیر نظارت‌های لازم انجام می‌شود تا سرنشین اضافه سوار نکنند و مدارک آن‌ها تکمیل شده و همراهشان باشد.

۴۶

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا