سمنان

ارائه بیش از ۵۷۰۰ نفرساعت آموزش به عوامل راهداری سمنان

ارائه بیش از ۵۷۰۰ نفرساعت آموزش به عوامل راهداری سمنان

رضا رازقی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در سمنان اظهار کرد: در سال گذشته، مدیران و کارکنان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بیش از پنج هزار و ۷۰۰ نفر ساعت دوره‌های آموزشی متعدد را گذراندند.

وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ بیش از پنج هزار و ۷۰۰ نفر ساعت آموزش دوره‌های مختلف توسط مدیران و کارکنان این اداره کل ارائه شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان افزود: یک هزار و ۹۰۶ نفر ساعت از آموزش‌ها برای مدیران و شه هزار و ۸۸۴ نفر ساعت آموزش برای کارکنان بوده که در قالب ۲۷ دوره مدیریتی و مهارتی برای ۴۸۲ نفر از مدیران و کارکنان اداره کل برگزار شده است.

رازقی تصریح کرد: آموزش‌ها در حوزه بدو خدمت کارکنان دولت، آشنایی با طرح طبقه‌بندی مشاغل، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی آن، مبانی مدیریت اسناد و… در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

وی به اهمیت آموزش درون‌سازمانی اشاره کرد و ادامه داد: آموزش‌ها علاوه بر یاددهی مهارتی خاص، منجر به نوآوری و خلاقیت در افراد می‌شود که این خود به شکوفایی سازمان کمک می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان اظهار امیدواری کرد: با توجه به نیازهای آموزشی مدیران و کارکنان اقدامات مناسب در جهت فرهنگ‌سازی آموزش در میان کارکنان نهادینه شود.

رازقی گفت: امیدواریم ادارات این اداره کل بتوانند با توسعه و ارتقای توانایی‌ها و مهارت‌ها و افزایش دانش، کارایی کارکنان خود را ارتقا دهند؛ زیرا این روند در جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش بهره‌وری انکارناپذیر خواهد بود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا