البرز

ارائه خدمات فرهنگی و تفریحی ویژه خانواده‌ زندانیان

ارائه خدمات فرهنگی و تفریحی ویژه خانواده‌ زندانیان

به گزارش یولن از کرج، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه یکی از جوامع هدف مشترک کمیته امداد و سازمان زندان‌ها خانواده‌های زندانیان هستند، گفت: در این مراسم اردوگاه امام علی (ع) این نهاد میزبان بیش از ۴۵۰ نفر از خانواده‌های زندانیان دارای فرزندان ۷ تا ۱۲ سال بود.

محمدی فرد با بیان اینکه این خانواده نیاز به خدمات مشاوره‌ای دارند افزود: در این مراسم علاوه بر برگزاری برنامه‌های شاد دو غرفه در نظر گرفته شده بود تا امکان مشاوره خانواده‌ها با متخصصین روانشناسی فراهم شود.

وی افزود: در این مراسم خدماتی چون بینایی سنجی، تست قند و فشار خون، نمایشگاه نقاشی، غرفه عکاسی، غرفه قصه گویی و نقاشی ویژه کودکان و همچنین چندین موکب پذیرایی ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد با تاکید بر همکاری مشترک نهاد های حمایتی و مردمی در ارائه خدمات به اقشار کمتر برخوردار، گفت: این مراسم با همکاری سازمان زندان‌ها، مراکز نیکوکاری، جمعیت هلال احمر، انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان، معاونت اجتماعی ناجا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

همچنین اجرای برنامه‌های شاد ویژه کودکان و اجرای سرود فاخر سلام فرمانده حسن ختام برنامه‌های جشن ولادت امام رضا (ع) جهت خانواده زندانیان بود.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا