سمنان

ارزیابی زیرساخت‌های پدافند غیرعامل دستگاه‌های اجرایی سمنان

به گزارش یولن از سمنان، ایرج کارخایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل از هشتم الی چهاردهم آبان ماه سال جاری با شعار محوری «پدافند غیرعامل ایران پایدار» در کشور و استان با بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه برگزار شد.

وی افزود: در حوزه‌های مختلف پدافندی رزمایش‌هایی در سطح ۱۲ کارگروه تخصصی توسط دستگاه‌ها برگزار شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با اشاره به انجام برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی و ورزشی و ادبی نیز در این هفته گفت: بازدید از زیرساخت‌های حساس و مهم استان نیز در این هفته صورت گرفت.

کارخایی افزود: اختلال به وجود آمده در آستانه هفته پدافند غیرعامل در سامانه سوخت‌رسانی کشور، نشان داد که ما باید بیش از گذشته به حوزه پدافند غیرعامل توجه داشته باشیم.

وی بیان کرد: لازم است تا دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها با توجه به اصول پدافند غیرعامل و تهدیدات نوین دشمن، نسبت به سنجش و ارزیابی و بازبینی زیرساخت‌های خود اقدام کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان عنوان کرد: اجرای طرح کنترل هوشمند، یکی از راه‌هایی است که می‌توانیم به کمک آن از گسترش و شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنیم.

کارخایی اظهار کرد: بر اساس این طرح با استفاده از سامانه ماسک از ارائه خدمات به افرادی که دارای علائم بوده و یا دارای تست مثبت ابتلا به کووید ۱۹ هستند، جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا