کرمان

ارسال ۴۹۷ اثر به دومین جشنواره ملی فیلم کرمان

ارسال ۴۹۷ اثر به دومین جشنواره ملی فیلم کرمان

به گزارش یولن از کرمان، محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت دومین جشنواره ملی فیلم کرمان اظهار داشت: استان کرمان از لحاظ حوزه فرهنگ و هنر قابلیت‌های بسیار بالایی دارد.

وی با اشاره به اینکه اولین دوره جشنواره ملی فیلم ایران در سال ۹۹ در شرایط کرونایی به صورت استانی به همت هنرمندان این رشته برگزار شد، عنوان کرد: دومین جشنواره فیلم کرمان در سطح ملی با همکاری سازمان سینمایی کشور برگزار می‌شود.

علیزاده افزود: این جشنواره اهدافی از جمله ارتقای سطح کمی‌وکیفی آثار سینمایی،کشف استعدادها و تکنیک‌های نوین، حمایت و معرفی نیروهای خلاق جوان فیلمساز و… دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: این جشنواره در سه بخش فیلم، فیلمنامه، نوشتار سینمایی و در کنار آن بخش ویژه جشنواره به عنوان سرباز وطن در مورد مکتب شهید سلیمانی و به عنوان محور مقاومت کار خود را از سال گذشته شروع کرده است.

علیزاده گفت: دومین جشنواره فیلم کرمان در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه تا ۴ خرداد ماه سال جاری در کرمان برگزار خواهد شد که افتتاحیه این جشنواره ۳۱ اردیبهشت ماه در گلزار شهدای کرمان و اختتامیه روز ۴خرداد ماه در پردیس خواجه نصیر کرمان برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: مجموع آثار رسیده به این جشنواره ۴۹۷ اثر شامل ۱۸۶ اثر در بخش فیلم، ۸۴ اثر در بخش نوشتار سینمایی و ۲۲۷ اثر در بخش فیلمنامه و در بخش ویژه سرباز وطن ۶۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا