تهران

استاندار تهران: دولت وام‌دار مردم پیشوا است

به گزارش خبرگزاری یولن از پیشوا، محسن منصوری استاندار تهران در بین الصلاتین نماز جمعه شهرستان پیشوا که در امام زاده جعفر موسی کاظم برگزار شد، اظهار کرد: بعد از انقلاب در کشور اقدامات زیادی انجام شده است، نباید به قسمت خالی لیوان نگاه کرد باید مسوولان در کشور مردم را امیدوار کنند، مسیر حرکت کشور رو به صعود است.

وی گفت: اینکه یک سویه به دولت ها انتقاد کرد درست نیست، دولت ها نوسانات زیادی دارند، بعضی از دولت ها در خط ولایت و بعضی خارج و بیرون خط ولایت، هرکس در خط ولایت حرکت کرد و به مردم خدمت کرد بی شک موفق بوده است.

استاندار تهران افزود: اقداماتی که نیروهای سپاه انجام دادند بسیار با ارزش بود، دلیران جوانمردان سپاه پاسداران، دولت استکباری را به سخره گرفتند و در جهان آمریکا را رسوا کردند، این اقدام ارزشمند و سازنده باعث شد اقتدار کشور در دنیا دو چندان شود.

منصوری بیان کرد: در کشور خیلی کار شده، در کنار آن هم خیلی کار هم باقی مانده است، قبل از برداشتن تحریم های خارجی باید تحریم های داخلی را رفع کرد، باید از مدیران جوان و انقلابی استفاده کرد، اگر در داخل مشکل را حل کردیم و به داشته های خود ایمان داشته باشیم بی شک موفق خواهیم بود.

وی گفت: در دشت ورامین و خطوط ریلی بیش از ۱۰ پروژه نیمه کاره راه آهن وجود دارد باید این موانع را رفع کرد، نباید اعتبارات اندک را رها کرد و اعتبارات را در پروژه های بزرگ پخش کرد، باید پروژه ها را فاز بندی کرد، مدیریت مالی درست داشت تا پروژه ها را سامان داد.

این مقام مسوول تصریح کرد: مردم دیار ۱۵ خرداد هزینه بده هستند، برای بدست آوردن اهداف از همه داشته های خود استفاده می کنند، شهرستان پیشوا مبدا قیام ۱۵ خرداد است، مردم پیشوا در همه فعالیت های سیاسی و اجتماعی مشارکت می کنند، دولت وام دار مردم پیشوا است باید حق واقعی مردم پیشوا ادا شود تا به حق واقعی خود برسند.

منصوری در ادامه افزود: باید بر داشته های مردم حساب کرد، دین اسلام و رهبر انقلاب بر قدرت و منابع و ظرفیت های مردمی در کشور حساب کرده است و بنده نیز به مردم قول می دهم با استفاده از پتانسیل های مردمی مشکلات را رفع خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: در استان تهران به مرد میدان عمل نیاز داریم، در بطن مردم باشند و حرف مردم را گوش دهند و مشکلات مردم را تا حل شدن کامل پیگیری کنند.

استاندار تهران در پایان گفت: مشکلات رفع خواهد شد و از مردم می خواهم در کنار دولت باشند تا مشکلات رفع شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا