سمنان

استاندار سمنان: برنامه‌های سالگرد ارتحال امام با محوریت مردم برگزار شود

استاندار سمنان: برنامه‌های سالگرد ارتحال امام با محوریت مردم برگزار شود

به گزارش یولن از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان امشب در نخستین جلسه ستاد سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: امیدواریم که همه ما بتوانیم در مسیر آرمان‌های امام راحل و خدمت مطلوب به مردم گام برداریم و در سال جاری در سالگرد ارتحال امام (ره) حضور ارزشمند مردم را داشته باشیم.

وی گفت: تمهیدات لازم در راستای به‌کارگیری امکانات همراه با آمادگی کامل برای برگزاری هرچه‌بهتر مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در استان سمنان اتخاذ شود.

استاندار سمنان ادامه داد: کمیته‌های ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) همچون سال‌های گذشته تشکیل شود و برنامه‌ریزی‌ها در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی ادامه داد: کمیته برگزاری مراسم، حمل و نقل، فرهنگی و اطلاع‌رسانی در ستاد استانی بزرگداشت و متناظر با آن در ستاد شهرستانی نیز به ریاست فرمانداران تشکیل و جلسات برگزار شود.

وی تأکید کرد: در سال جاری کمیته سلامت و بهداشت با توجه به اهمیت حفظ سلامت مردم و در راستای نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکیل خواهد شد.

استاندار سمنان تصریح کرد: اعضای اصلی ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) مردم هستند که ضرورت دارد برنامه‌ها با محوریت مردم و مساجد صورت گیرد؛ به همین واسطه کمیته مردمی و کمیته جوانان نیز ذیل ستاد تشکیل خواهد شد.

هاشمی اظهار کرد: برنامه‌ها نباید متمرکز اعزام از استان و برگزاری مراسم در استان شود و ضرورت دارد همه امکانات برای خدمت‌رسانی مطلوب به دلدادگان امام عظیم‌الشأن در مسیر رفت و برگشت به کار رفته شود.

وی بیان کرد: آزادی، امنیت و آرامش امروز را مدیون امام راحل و اندیشه‌ها و فرهنگ ایشان هستیم که امیدواریم بتوانیم قدردان این مهم باشیم.

استاندار سمنان گفت: ضرورت دارد تا نسل جدید با اندیشه و نگاه امام راحل آشنایی پیدا کنند و نباید در این مسیر از معرفی اندیشه امام غافل شویم و پیوست‌های فرهنگی را برای برنامه‌های بزرگداشت ارتحال امام در نظر بگیریم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا