سمنان

استاندار سمنان: توزیع عادلانه یارانه‌ها زمینه‌ساز عدالت اقتصادی است

استاندار سمنان: توزیع عادلانه یارانه‌ها زمینه‌ساز عدالت اقتصادی است

به گزارش یولن از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان بعدازظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی این استان اظهار کرد: طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها دارای نقاط قوت بسیار مطلوب و ارزشمندی است که نتایج خوبی از جمله عدالت اقتصادی را برای مردم به همراه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: حمایت مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به دولت در زمینه اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها امری بسیار ارزشمند است.

استاندار سمنان عوان کرد: سخنان دلسوزانه ریاست جمهوری با مردم، در خصوص ایجاد آرامش در جامعه نقش بسیار مؤثری را ایفا کرد.

هاشمی تصریح کرد: سخنان کارشناسان و اهل فن در تبیین طرح و همچنین حمایت بخش خصوصی و کارشناسان اقتصادی در خصوص طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، برای اقناع‌سازی مردم در اجرای مطلوب این طرح بسیار تأثیرگذار است.

وی تأکید کرد: با اجرای این طرح و ابتکار صورت‌گرفته، یارانه‌ای که در ابتدای خط تولید توزیع می‌شد، در انتهای زنجیره و خط تولید به‌صورت مستقیم در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

استاندار سمنان بیان کرد: این ابتکار دولت باعث خواهد شد تا با کاهش و جلوگیری از قاچاق کالاهایی که از ارز ترجیحی بهره می‌بردند، یارانه به‌صورت مستقیم به دست مردم و سفره آنها برسد که امری بسیار ارزشمند است.

هاشمی اضافه کرد: از کسبه، اتحادیه‌ها، اتاق اصناف، بخش خصوصی و مردم متدین استان سمنان برای همراهی در زمینه اجرای مطلوب طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تقدیر و تشکر دارم.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات صورت گرفته، ما هیچ‌گونه دغدغه و نگرانی برای تأمین کالاهای اساسی در استان سمنان نداریم و ارتباط خوب و صمیمانه دولت و بخش خصوصی در سال جاری نیز قوی‌تر از سال گذشته ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا