سمنان

استاندار سمنان: هیچ کودک بی‌سرپناهی گوشه خیابان رها نماند

استاندار سمنان: هیچ کودک بی‌سرپناهی گوشه خیابان رها نماند

به گزارش یولن از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان صبح امروز در بازدید از اداره کل بهزیستی استان و دیدار چهره به چهره با کارکنان این اداره کل اظهار کرد: امروز خوشبختانه شاهد برقراری امنیت پایدار و حصول دستاوردهای بسیار ارزنده در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم که این امر جای شکرگزاری دارد.

وی بیان کرد: اینک خدمت به مردم جزو اولویت‌هاست و امیدواریم در این مسیر به‌صورت مطلوب گام برداریم تا رضایت خداوند متعال نیز حاصل شود.

استاندار سمنان گفت: افزایش رضایتمندی مردم از اولویت‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی است و همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز تأکید دارند، احیای امید در دل مردم امری ضروری محسوب می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: پشتیبانی مردم از نظام و مردم‌داری بالاترین افتخار ما در نظام جمهوری اسلامی ایران است. کار جهادی با خدمت‌رسانی به مردم حاصل می‌شود و این امر در حوزه بهزیستی بدان معناست که نباید کودک بی‌سرپناهی در گوشه خیابان رها مانده یا زنان بی‌سرپرست دچار مشکل باشند.

استاندار سمنان: هیچ کودک بی‌سرپناهی گوشه خیابان رها نماند

وی گفت: بحث تأمین مسکن افراد نیازمند در حوزه بهزیستی از اولویت‌هاست. باید از فرصت طلایی ایجادشده در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی به بهترین نحو ممکن برای تأمین مسکن افراد نیازمند زیرپوشش استفاده شود.

استاندار سمنان اضافه کرد:‌بحث درمان و تحصیل افراد نیازمند در مجموعه بهزیستی استان از دیگر مباحث قابل‌توجه بوده و ضرورت دارد با ایده، طرح و ابتکار جدید در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی تأکید کرد: سرکشی از خانواده‌های نیازمند و دارای معلول زیرپوشش بهزیستی در دستور کار مدیرکل و معاونان مجموعه قرار داشته و لازم است تا سرکشی از شهرستان‌ها تا دورترین نقاط استان جزو برنامه‌های مدیران مجموعه باشد.

وی گفت: خیران در حوزه‌های مختلف در استان به‌خوبی پای کار بوده‌اند و لازم است تا در حوزه بهزیستی نیز به‌منظور بهره‌گیری از این ظرفیت ارزشمند تلاش بیشتری صورت گیرد.‌

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا