سمنان

استاندار سمنان: وام مورد نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت شود

استاندار سمنان: وام مورد نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت شود

به گزارش یولن از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان صبح امروز در جلسه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: ارتباط واحدهای صنایع بزرگ با شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار مهم و ضروری است.

وی گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان سمنان موظف هستند، تمام‌قد از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کامل کرده و موانع موجود را برطرف کنند.

استاندار سمنان ادامه داد: باید به شرکت‌های دانش‌بنیان اطمینان بدهیم که امور آنها چه در سطح استان و چه در سطح ملی به‌طور جدی پیگیری خواهد شد.

هاشمی افزود: با توجه به وجود دانشگاه‌های معتبر در استان سمنان، باید تلاش شود تا این استان همانند بسیاری از شاخص‌ها و موارد دیگر، جزو استان‌های برتر در کشور در حوزه دانش‌بنیان معرفی شود.‌

وی اضافه کرد: در زمینه تأمین تسهیلات نیز تلاش شود تا تسهیلات مورد نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت شود تا این شرکت‌ها در این مورد نیز دچار مانعی برای تولید نشوند.

استاندار سمنان تصریح کرد: باید موضوع عملیاتی کردن تکلیف شعار سال جزو اولویت‌های کاری مدیران استان قرار گیرد و همه ما باید تلاش کنیم تا شعار سال اعلام‌شده از سوی مقام معظم رهبری عملیاتی شود.

هاشمی عنوان کرد: باید تلاش شود استان سمنان مانند دیگر موارد کسب‌شده در حوزه دانش‌بنیان نیز جزو استان‌های برطرف کشور باشد که برای رسیدن به این امر تلاش جهادی همه مسؤولان و شرکت‌ها را خواستار هستیم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا