کرمان

استاندار کرمان: روند کاهشی جمعیت در استان متوقف شده است

استاندار کرمان: روند کاهشی جمعیت در استان متوقف شده است

به گزارش خبرگزاری یولن؛ محمدمهدی فداکار در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان با قدردانی از هم‌استانی‌ها برای مشارکت در انتخابات و خلق حماسه‌ای دیگر گفت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی لازم است تا نگاه ویژه‌ای به مسئله جمعیت و حمایت از طرح‌های مرتبط با آن داشته باشند.
وی بیان کرد: نیمی از کارکنان دولت در مجموعه آموزش و پرورش فعالیت دارند و سهم بسزایی در فرهنگ‌سازی ایفا می‌کنند، حضور مدیران آموزش و پرورش در جلسات مربوط به جوانی جمعیت ضروری است.
فداکار با اشاره به ارزیابی عملکرد مدیران و دستگاه‌ها نسبت به حمایت از طرح جوانی جمعیت و خانواده افزود: جمعیت کارگری زیادی زیرمجموعه صنایع و بنگاه‌های اقتصادی هستند که می‌توان طرح جوانی جمعیت را برای آن‌ها اجرا کرد و اهداف و برنامه‌ها را در اختیار شرکت‌ها گذاشت.
وی ادامه داد: دستگاه‌ها تکالیف قانونی در قالب بودجه سالانه دارند که تعیین و تکلیف شده و در جلسه آینده شورای برنامه‌ریزی استان اعلام خواهد شد.
استاندار کرمان بیان کرد: کرمان از استان‌های پیشرو در جریان جمعیت است، روند کاهشی جمعیت متوقف شده است و از همه ابزارها برای تشویق فرزندآوری باید استفاده شود، تسهیلات و ظرفیت‌ها برای کمک به درمان ناباروری بکارگیری شود.
۴۶

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا