تهران

اصلاح قوانین اقتصادی به نفع مردم و سرمایه گذاران واقعی است

به گزارش خبرگزاری یولن از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه اظهار کرد: امام صادق(ع) با تأسی از اخلاق پیامبر(ص)، تشیع را توسعه داد و تحول فرهنگی بزرگ در جامعه اسلامی ایجاد کرد.

وی گفت: با تدابیر امام صادق(ع) جامعه شیعی به لحاظ جمعیت و از نظر مرزهای جغرافیایی پیشرفت کرد.

امام جمعه دماوند بیان کرد: سیاست جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب ایجاد وحدت در ایران و همه جوامع اسلامی و مقابله با تفرقه افکنان است.

فتاح دماوندی اضافه کرد: سیاست آمریکا و همدستانش ایجاد بی‌ثباتی از طریق ایجاد اختلاف قومی و مذهبی است.

وی تصریح کرد: خروج آمریکا از افغانستان پایان کار آن‌ها در آن کشور نیست بلکه آغاز اجرای طرح‌های شیطانی جدید با ابزارهای متفاوت است.

امام جمعه شهر دماوند ادامه داد: مشغول کردن کشورهای اطراف افغانستان از جمله ایران، چین و  روسیه با تهدید داعش برای آمریکا مزایای زیادی دارد.

فتاح دماوندی گفت: تقویت دیپلماسی منطقه‌ای برای تأمین منافع مشترک اقتصادی و تکمیل زنجیره فروش و توسعه صنایع پتروشیمی از عوامل بازدارندگی اقتصادی و قدرت یافتن کشورهای منطقه است.

وی با بیان این که منافع راهبردی ما با بیشتر کشورهای دنیا باید تقویت شود، عنوان کرد: وزارت امور خارجه برای ارتقا روابط با کشورهای دوست و همراه در سطح بین الملل و منطقه باید قدم‌های بلندتری بردارد.

امام جمعه شهر دماوند با بیان این که اصلاح قوانین اقتصادی به نفع مردم و سرمایه گذاران واقعی، زمینه را برای برقراری عدالت اجتماعی فراهم می‌کند، اضافه کرد: اصلاحات اقتصادی با تداوم و تعمیق و گسترش مبارزه با فساد و مفسدان اقتصادی محقق می‌شود.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا