البرز

اظهار امیدواری مدیریت شهری فردیس در خصوص انتزاع از کرج

اظهار امیدواری مدیریت شهری فردیس در خصوص انتزاع از کرج

سید حمید یعقویی، رئیس شورای اسلامی شهر فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص انتزاع شهرداری فردیس از کرج، اظهار کرد: موضوع انتزاع و تعیین تکلیف اموال شهرداری فردیس از کرج، با تاکید استاندار محترم از طریق معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز پیگیری و هر ۱۵ روز با حضور طرفین گزارش اقدامات در خصوص صورتجلسات پیگیری می‌شود. 

وی افزود: در نشستی که به همین منظور سوم بهمن ماه جاری برگزار شد؛ مقرر شد اداره کل دفتر شهری و شوراهای استانداری البرز ظرف ۴۸ ساعت از تاریخ صورتجلسه، نسبت به تعیین حسابرس جهت بررسی پرونده‌های اموال و ماشین آلات در اختیار شهرداری کرج اقدام کند. در این راستا حسابرس به عنوان امین طرفین تعیین شده و کار در حال انجام است.

این مقام مسؤول با اشاره به مجوز شورای اسلامی شهر کرج در خصوص واگذاری سرحدآباد شمالی به شهرداری فردیس، گفت: طبق دستور جلسه کلیه پرونده‌ها و مستندات مربوط به املاک و باغات سرحدآباد ضمن انطباق با محدوده تقسیمات کشوری باید تا تاریخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ به شهرداری فردیس تحویل شود. 

وی اضافه کرد: همچنین به منظوری جلوگیری از وقفه در ارائه خدمات، همزمان با تحویل پرونده‌های سرحدآباد شمالی به شهرداری فردیس، با انجام صورتجلسه بین شهرداری منطقه ۲ کرج و شهرداری فردیس، کلیه امورات خدمات شهری و فضای سبز سرحدآباد توسط شهرداری فردیس ارائه می‌شود.

یعقوبی از تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی خبرداد و گفت: همچنین مقرر شد تا زمان اتمام حسابرسی و ارائه گزارش از سوی حسابرس، تعداد۱۵ دستگاه اتوبوس جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران، از سوی سازمان حمل و نقل شهرداری کرج به شهرداری فردیس تحویل شود. 

وی با اعلام این خبر که تعیین تکلیف وضعیت نیروهای شهرداری های کرج و فردیس در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: به منظور تعیین تکلیف نیروهای شاغل در شهرداری‌های کرج و فردیس کمیته ای متشکل از مسؤولان مربوطه تشکیل و گزارش مصوبات به اداره کل دفتر شهری ارسال می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به اینکه از وجود برخی املاک متعلق به شهرداری فردیس بی‌اطلاع هستیم؛ گفت: در این راستا لیست کلیه اموال متعلق به شهرداری کرج که در محدوده شهرداری فردیس واقع است؛ ظرف مدت یک هفته به انضمام مستندات مربوطه و تنظیم سند به شهرداری فردیس تحویل می‌شود.

انتهای پیام/ج 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا