البرز

اعتبارات مورد نیاز بیمارستان فردیس تامین شد

اعتبارات مورد نیاز بیمارستان فردیس تامین شد

خداداد کاشفی، فرماندار فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس، در خصوص برکات سفرریاست جمهوری برای شهرستان فردیس، گفت: سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان برکات خوبی داشت. وزیر بهداشت و درمان به عنوان نماینده رئیس جمهور در شهرستان فردیس حضور یافت و از نزدیک با مشکلات و عقب ماندگی‌های این شهرستان آشنا شد.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان قرار شد تخصیص اعتبار برای بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی شهدای فردیس در اولویت قرار گیرد و در آینده ای نه چندان دور شاهد افتتاح بیمارستان باشیم. در حوزه‌های مختلف از جمله راه و شهرسازی، فرهنگی و غیره نیز مصوبات متعددی داشتیم که در حال پیگیری است. بیش از ۶۰ درخواست در حوزه مختلف از وزیر انجام شده و پیگیری می‌شود.

فرماندار فردیس گفت: بنا بر قول وزیر بهداشت با توجه به شرایط خاص فردیس، قرار شد مجددا نماینده ویژه ای از سوی رئیس جمهور مشکلات فردیس را پیگیری کند که در صورت تحقق این امر، می‌توانیم بسیاری از مشکلات شهرستان را حل کنیم.

وی با بیان اینکه زمان مشخصی برای تحقق درخواستها مشخص نیست، گفت: با توجه به نیاز شهرستان فردیس که حتی یک تخت بیمارستانی ندارد، موضوع بیمارستان به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شهرستان مشخص است که در حال حاضر فعالیت پیمانکار بیشتر شده و در حال کار است.

کاشفی تصریح کرد: قرار شده بیمارستان فردیس در کوتاهترین بازه زمانی در چند ماه آینده به نتیجه برسد و وزیر بهداشت برای تجهیز بیمارستان نیز قول مساعد دادند. در حال حاضر اعتبارات ساخت و تجهیز بیمارستان تامین شده و تا چند ماه آینده مردم شهرستان فردیس می‌توانند از خدمات بیمارستان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا