کرمان

اعطای تسهیلات به هنرمندان صنایع ‌دستی کرمان

اعطای تسهیلات به هنرمندان صنایع ‌دستی کرمان

به گزارش یولن از کرمان، کاظم حسین‌زاده امروز اظهار کرد: فعالان حوزه صنایع ‌دستی استان کرمان شامل تولید‌کنندگان و دارندگان فروشگاه‌ها و بازارچه‌های صنایع ‌دستی که تحت پوشش اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی این استان هستند، می‌توانند برای استفاده از تسهیلات به سامانه‌ی الکترونیکی my.mcth.ir مراجعه کنند و تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ نیز فرصت ثبت‌نام دارند.

معاون صنایع ‌دستی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان کرمان افزود: از سال گذشته تاکنون ۲۱ طرح استانی با اعتباری معادل ۹۷ میلیارد ریال و ۲ طرح ملی با اعتباری معادل ۲۳۵ میلیارد ریال به صندوق‌ کارآفرینی امید برای دریافت تسهیلات معرفی شده است.

وی با بیان اینکه سن متقاضیان باید بین ۱۸ تا ۶۵ سال باشد و هیچ بدهی بانکی و چک برگشتی نداشته باشند، تاکید کرد: دارابودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم (برای آقایان) و همچنین پروانه و جواز کسب تولید معتبر صنایع ‌دستی و طرح توجیهی کسب و کار از دیگر شرایط دریافت تسهیلات است.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: برای کارگاه‌های یک تا چهار نفره تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، کارگاه‌های پنج تا ۹ نفره تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان، کارگاه‌های ۱۰ تا ۵۰ نفره تا سقف یک و نیم میلیارد تومان تسهیلات اعطا می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا